Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-02-15 10:11:07 följande:
    Trodde vi var överens om det? Tyskar är kinky men japaner ligger liksom ljusår framför i avdelningen märkligheter man kan hitta på. Scary.
    Hehe jo sant. Fast fransmän ligger rätt långt fram på kinky sidan med. Markis de Sade, Pauline Réage mfl. Fast lite mer intellektuelt kinky, tyskar är kinky (och lite vidriga) till sin natur. 

Engelsmän är rätt kinky med. Danskar är porriga. Vi svenskar kan vara rätt kinky med, men då är det strikta regler för hur kinkigheten skall se ut. Det skall helst följa en given regelbok.

Vad har vi mer för fördomar?

Men jämfört med japaner har europa eller amerika inget att sätta emot. Tveklöst.

Bland folkslagen i Europa står dock Skåningen (dvs skånska mannen framförallt) i en klass för sig. Deras kosmopolitiska karaktär är en blandning av det bästa från flera länder. Lite av tyskarnas kink men utan deras vidrighet, danskarnas porrighet och framförallt fantastiska älskare. Dessutom ödmjuka och blygsamma. Edvard Persson lär ha varit en kvinnokarl utav rang. Vad tror ni det berodde på? Inte för hans snygga figur iaf.  
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-15 10:31:01 följande:
    Glöm inte att tjejerna också av någon outgrundlig anledning måste klä av sig ner till bh när de smyger runt där i huset.

"Åh! Ett mystiskt ljud!!! Jag klär av mig toppen och går och kollar. Kanske jag kan skräma monstret med mina bröst???"
    Fast spöken är kanske lite kinky. Varför skulle de annars springa omkring och rassla med kedjor?

Egentligen är kanske spöken peeping toms bara. De lever kvar på jorden för att de skall smyga omkring och spana på nakna kvinnor. Måste vara ett öde värre än döden. Gå omkring ständigt kåt och inte ha en kropp att göra något åt saken.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-15 13:40:23 följande:
    Stämmer med det jag hört. Och PM är en dryg jäkel...... nästan jämt.
    Grr.
    Agridulce skrev 2012-02-15 13:53:50 följande:
    Har grodan en vattentät röv?
    På tal om röv... Vet du vad din har gjort sig förtjänt av? Demon
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-16 19:16:33 följande:
    Jag är här ju
    Men jag ska snart läsa lite med min dotter.

Måste bokshoppa lite, hon fyller 10 i år och vill ha kärleksböcker. Så jag måste htta bra kärleksböcker som inte tvingar in henne i någon slags rosadimmig illusion, utan says it like it is!

Nej då, man får nog leva i den rosa bubblan när man är 10, eller?

Hur skall de vara eller inte vara? inte för att jag direkt har någon kunskap om lämpliga kärleksböcker. Borde kanske ha lagt mig i det från början, lika bra de får rätt perspektiv från början.

De får en massa skit i stoppat sig med modersmjölken. Det är nog fan skadligare än att se på porr i många fall. Den underbara totalt fantastiska kärleken och den fantastiska mannen på vit häst och man lever lyckliga alla sina dagar. Eller för den delen "Twilight romantik".

Haha, när äldsta dottern var liten så sa hon "När jag blir stor skall jag gifta mig med pappa" (vilken gulleplutt). Nu som tonåring är det "Jag vill inte ha någon som är som pappa" eller det senaste "Du gör att jag vill bli lesbisk" (minns inte vad jag hade sagt/gjort då dock, troligtvis nåt hon inte skulle ha hört/sett).

Fast man skall se det positivt, man har ju fortfarande någon påverkan på något sätt  (och jag är en bra motvikt till den rosaskimrande romantiken).
  • PrimitivMan

Har ni en bra lördagskväll? Om ni har det sitter ni väl inte här gissar jag . Fast å andra sidan känns det rätt bra med en sovande familj och lite lugn och ro. Men känner mig lite rastlös och uttråkad. Några intressanta ämnen som diskuteras på FL? Eller i alla fall att man kan reta någon

En låt åt  BJ:
    ">

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-21 08:48:35 följande:
    Jag drömde väldigt detaljerade, stressande drömmar som handlade om vilket nagellack jag skulle välja.
    Ett drömdis av röda nyanser och nagellackborttagningsmedel. 
    Veckans I-lands problem .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-20 21:37:53 följande:
    Jag är inget stort fan av Filip och Fredrik men igår såg jag på deras program, "Får jag följa med" heter det tror jag.
    Och de hittade världens, kanske äckligaste, glory hole.
    Jag TROR att de ikväll ska fixa ett mer fancy, posh glory hole.
    Bara så alla pervos vet.

Jag tycker att glory holes är ganska coolt.      
    Det här tycker jag dock är en betydligt intressantare fråga. Kan du utveckla dina tankar kring glory holes lite ?

Hmm jag undrar hur ett fancy posh glory hole ser ut. Siden vadderat kanske?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-21 11:34:26 följande:
    I en öppen tråd?
    Nej

Haha ja alltså de köpte eller fick en friggebod som de borrade hål i, i "kuk-höjd". Sedan inredde de med diverese nödvändigheter.
    Tror jag måste se det på play
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-21 16:23:19 följande:
    Här är det snuskiga som de ville överträffa med ett nytt, eget  

lol ja den verkar definitivt behöva ersättas med ett nytt.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-23 23:46:59 följande:
    Är ni vakna än?
    Jag somnade vid lunch...... En smula ofint när man är mötesinkallande.
    Onekligen lite ofint att somna ifrån.

En rolig sak att göra med någon som somnar på ett möte är att ringa på personens mobil. Eller ifall personens mobil är avstängd sätta på väckarklockan på sin egen mobil bredvid örat. Är väldigt kul när han/hon vaknar upp och alla stirrar och garvar. Har massa bra sätt att väcka på, alla passar dock inte för väckning på möten.

Fredag idag, hip hip hurra!
Svar på tråden Trash-tråden