Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-02-12 16:43:24 följande:
    Haha, tekniskt omöjligt vad det gäller dig. Ska nog styra upp dina tankar på rätt bana igen. Komsi komsi.
    Det tror jag nog du kan . Fast nu känner jag att mitt snuskiga sinne börjar återvända som tur är. Började bli lite orolig, men sen fick jag en massa insipiration när jag spelade WF
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-02-12 20:47:13 följande:
    Agri kommer känna sig jättehedrad. Drömmer
    Det var ju ett ytterst listigt nick du använde. Hon kommer aldrig kunna gissa att det var du.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-12 22:01:57 följande:
    Alltså kan någon berätta för mig vad som pågår????
    Det haglar in skamliga förslag i min inbox och jag har bara mobilhelvetet just nu.

Och "och" sötaste raring..... Jag skulle inte slå dig med baseballträet. Jag skulle göra en enbent pall av dig.
    Det måste vara en alldeles ny upplevelse att få snuskigheter i inboxen. Finns så många otäcka snuskiga män. Du som är en sån oskyldig liten flicka... eller nåt.
  • PrimitivMan

Jag tycker definitivt att man borde få extra poäng i WF för snuskiga ord. Jag faller alltid i fällan att lägga ett snuskigt ord även om jag kan få mer poäng på något annat. Fast problemet är att en del ord bara är snuskiga i ett sammanhang. Dessutom suger WF dictionary. Vad då att DP inte är ett korrekt ord

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-14 14:19:00 följande:

Är vi inte alls!!! Flickor som är dumma skall man dra i håret!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-14 14:21:33 följande:
    God middag på er!
    Solen skiner här och jag jobbar hemma. Damn vad mycket mer jag får gjort än när jag är på kontoret.
    ........dessutom kan man göra sånt man absolut inte borde göra på kontoret.

Ha en Solig-ig dag
    God middag på dig med Agri!

Hmm inte borde göra på kontoret? Är det då du sätter upp en skylt "Kommer strax"
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-14 22:38:59 följande:
    Jag vet inte vad den heter. Overklig. Ett gäng människor i ett grottsystem och så läskiga varelser...

Jag är jääättemodig. Not. Kommer ligga vaken hela natten nu ju!
    Ah den där känner jag. Ett gäng militärer och så är det några vanskapta varelser som tar ihjäl dem en efter en. Är dte den? En riktig B-rulle (såg den på ett hotell el liknande när jag inet hade något att göra)
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-15 06:27:13 följande:
    PM: nej, den var det inte, känner igen din beskrivning och tror jag har sett den med. Det var väl någon typ av människor som levde i ett berg?

Anton: nej, det var inte Grottbjörnens folk! Men tack för det konstruktiva förslaget.

Agri: nej, det var varken Resident Evil eller smurfarna. Nu tycker jag dessutom att du har varit så elak mot mig att jag inte vill prata med dig
    Ja precis. Som var kannibaler eller något. Riktigt usel rulle var det.

En riktigt bra skräckis (fats jag är inte så där förtjust i skräckfilmer dock) däremot är "The Ring". Den upplevde jag som riktigt läskig. Dock bara sett den amreikanska remaken och inte den japanska som lär var ännu värre.

Japaner är rätt extrema överlag när jag tänker på det. Måste vara det mest kinky landet.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-15 09:57:42 följande:
    The ring har jag sett! Om jag blöter ner håret och drar det framför ansiktet ser jag ut som brunnstjejen... Läskigt va?

Mm, japaner verkar ha en del creepy hangups. Men de är ju ganska många oxå så procentuellt är de kanske inte värre än andra?
    Hehe med andra ord skall man inte se några videoklipp du skickar med andra ord .
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-15 10:01:36 följande:
    Jag såg en japansk skräckis en gång. Minns hela kvällen sååå väl, så traumatiskt var det.

Jag skulle hem till en kompis som bodde i Hackney, Duke hette han (eller det heter han väl fortfarande).
    Vi köpte en flaska rom, beställde pizza tror jag och gick genom parken till lägenheten.
    Han satt på en film (japansk) om ett hus eller liknande och döda barn i huset? Minns att någon flickas spöke typ drog omkring i korridorerna och något om en vind eller så. Jag var så RÄDD att jag fysiskt lyfte från soffan och spilde rom över hela soffan (sedan försökte jag förutse det hemska så jag kunde ställa ner glaset i tid).

Efter ett tag och vad som kändes som bröstsmärtor, tvingade jag honom att stänga av haha...
    Och detta var väldigt många år sedan.Typ 7 kanske, Eller 8. Still traumatised.

Hatar musiken, hatar att alla går upp på vinden eller ner i källaren eller öppnar garderoben när de hör ett ljud.
    VARFÖR gör de så!?

SPRING!!!           
    Den filmen tror jag att jag sett också. Dök inte det där spöket upp på ett sjukhus också. Väldigt suggestivt var det.

Alla är så förbannat orationella i skräckisar. Åh jag måste bara undersöka det där konstiga ljudet när jag är alldeles ensam.
Svar på tråden Trash-tråden