Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-15 10:01:36 följande:
Jag såg en japansk skräckis en gång. Minns hela kvällen sååå väl, så traumatiskt var det.
Jag skulle hem till en kompis som bodde i Hackney, Duke hette han (eller det heter han väl fortfarande).
Vi köpte en flaska rom, beställde pizza tror jag och gick genom parken till lägenheten.
Han satt på en film (japansk) om ett hus eller liknande och döda barn i huset? Minns att någon flickas spöke typ drog omkring i korridorerna och något om en vind eller så. Jag var så RÄDD att jag fysiskt lyfte från soffan och spilde rom över hela soffan (sedan försökte jag förutse det hemska så jag kunde ställa ner glaset i tid).
Efter ett tag och vad som kändes som bröstsmärtor, tvingade jag honom att stänga av haha...
Och detta var väldigt många år sedan.Typ 7 kanske, Eller 8. Still traumatised.
Hatar musiken, hatar att alla går upp på vinden eller ner i källaren eller öppnar garderoben när de hör ett ljud.
VARFÖR gör de så!?
SPRING!!!
Den filmen tror jag att jag sett också. Dök inte det där spöket upp på ett sjukhus också. Väldigt suggestivt var det.
Alla är så förbannat orationella i skräckisar. Åh jag måste bara undersöka det där konstiga ljudet när jag är alldeles ensam.