Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

sär skriven skrev 2012-02-24 18:33:11 följande:
    Jag har väldigt svårt att bedöma hennes tjocklek, det ser ut som om någon har använt ett vidvinkelobjektiv på själva rövpartiet. 
    Alla BJs bilder ser ut så av någon anledning . Tagna ur grodperspektiv.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-28 00:15:32 följande:
    Varför skriver han recept nu igen??? El jag vet!!! Anton är en sån där feeder. Han kommer inte nöja sig förrän du är klotrund. Uhuuuu!!!
    I övrigt hjälper jag gärna till med uppfostran, är på det humöret idag.....
    Du kanske kan få nytta av din felsydda tröja. Väldigt praktiskt plagg att använda vid korrigerande åtgärder.
  • PrimitivMan

Det här är ett allvarligt problem:

www.familjeliv.se/Forum-9-202/m63744459.html

Därför mailade jag Wordfeud utvecklaren i förra veckan och bad att få en feature att man kan rensa chat loggen.

Det kan ju förekomma konversationer som man vill behålla privata typ. Inte för att jag tror att någon här skulle skriva något snuskigt eller så i sina WF chattar eftersom ni är sådana ordentliga flickor och pojkar. Men man kan ju bli förledd att skriva något ehh olämpligt för allmänt beskådande.

Så om den featuren införs i framtiden i WF så vet ni vem ni skall tacka.

Haha kom just att tänka på den gången en kollega skrev i fel MSN fönster och trodde han skrev till sin fru . Jag hann avbryta honom innan han skrev något som skulle få mig att känna mig nedsmutsad.

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-28 10:56:47 följande:
    Jag är fortfarande sur för att ingen vill skicka snuskiga ord till mig i WF. Jag skulle behöva det.

Inget nytt under solen alltså.
    De bästa orden är nästan de som ger rätt associationer som inte är snuskiga i sig. La i ett parti "Säras" följt av "tagas". För att inte tala om "smiska" (inte samma parti dock). Fast mest retade mig att jag inte kunde lägga dildo när jag hade bokstäverna grr. Fast det är säkert inte ett godkänt ord.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-28 15:55:04 följande:
    Jag torkar mina gardiner genom att hlt enkelt hänga upp dem.
    Är det helt fel av mig?

Varför inte liksom...   
    Brukar man inte torka gardiner genom att hänga upp dem ? Eller menar du hänga upp dem direkt våta på gardinstängerna? Tycker det låter som ett rationellt och bra sätt.

Låter som ett typiskt FL ämne. Du kommer säkert få en massa kritik för det. Kan säkert skada barn eller något.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-02-28 16:06:29 följande:
    Haha jag menar direkt på stången (jaha, hello dirty thoughts).
    De är ganska tunna och i bomull, solen ligger på lite lätt så jag tänkte, varför inte!?

Jag tycker det är extremt rationellt. Men folk är ju inte rationella.   

Vågar jag starta en tråd? "Soss" kanske smygläser? 
    Den risken finns nog . Men framförallt kommer du anses som en lat och dålig kvinna av de präktiga på FL.

Men du kanske kan köra en rövare. "OMG! Min man hängde upp gardinerna våta!!!!", "Skall jag dumpa honom?". Får säkert svar typ "Ja han verkar inte respektera dig om han gör något sådant. Oacceptabelt!!!"

Visst är det kul att ironisera över folk på FL (eller i allmänhet).
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-28 17:35:11 följande:
    Dildo godkänns........ Inte för att jag någonsin skulle ha lagt det. Oskyldig
    Klart du inte hade det. Jag är förvånad att du ens känner till ordet faktiskt. Du som är en sådan oskyldig flicka.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-28 19:33:04 följande:
    Det är väl en sån där man har när man spelar tv-spel? Joystick eller vad det nu heter...
    Precis. Joystick är ett betydligt bättre namn. Blev nyfiken över vart ordet härstammar från. Enligt Wikipedia:

"The etymology of the word dildo is unclear. The Oxford English Dictionary (OED) describes the word as being of "obscure origin".[2] One theory is that it originally referred to the phallus-shaped peg used to lock an oar in position on a dory (small boat). It would be inserted into a hole on the side of the boat, and is very similar in shape to the modern toy. It is possible that the sex toy takes its name from this sailing tool, which also lends its name to the town of Dildo and the nearby Dildo Island in Newfoundland, Canada. Others suggest the word is a corruption of Italian diletto (for "delight").[3]"

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-02-28 22:01:15 följande:
    intressant vinkling
    min första föreläsning i mikroekonomi i Frankrike med en professor som sa
    " en bibel är lika mkt värd för en djupt troende människa som en dildo kan vara för en mkt sexintresserad människa"
    Han borde fått Nobelpris i ekonomi tycker jag eller varför itne Fredspris för detta skulle leda till bättre ömsesidig förståelse på jorden
    Han slog verkligen huvudet på spiken med det uttalandet. Det är inte fråga om relativitet egentligen utan snarare om subjektivitet. Värdet av ett objekt beror på hur den tillgodoser en viss individs behov, i motsats då till att den har ett värde som är samma för alla.

Ett alldeles utmärkt exempel på många sätt.
Svar på tråden Trash-tråden