Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-02-05 17:11:58 följande:

" target="_blank">

I den där videon är det 2 spinkiga tjejer som ger sig på en stackars nallebjörn.

Jag kan sätta mig in i hans situation eftersom jag vet att min egen nallebjörn skulle tycka det var jobbigt att bli antastad sådär.
    Måste vara något riktigt snuskigt för jag kommer inte in på den utan att ha skapat YouTube konto. Att ge sig å en nallebjörn låter väldigt otäckt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Har ni sett den stora nyheten på alla kvällstidningslöpsedlar idag. "Thorsten Flinck klämmer programledaren på rumpan". Chockerande inte sant?

Men va fan tror man skall hända om man propsar på att få en kram från någon som Flinck.

• PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 14:02:22 följande:
    Nädå, kör alltid på egen-komponerade grejer, blir bäst så. Glad
    Inget "extra allt" i degen alltså
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:34:37 följande:
    PM, ja jag såg det där. Herregud! Det var ju ett schysst kläm och det är ju något hon kommer att skryta om hela livet liksom!

Själv blir jag aldrig klämd på rumpan av främmande män (eller kvinnor) och jag ser inga löp på det fast det är en om möjligt ännu större olycka!
    Måste man vara kändis för att få klämma på din rumpa eller går det lika bra med vem som helst (med rätta greppet) ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-02-05 22:05:20 följande:
    Man får göra nästan vad man vill med min rumpa.....
    Definiera *nästan* .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-02-06 12:04:13 följande:
    PM: Nej, man behöver inte vara kändis. Rätt grepp, rätt inställning och helst toksnygg oxå räcker långt!
    Kravmaskin
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-02-06 16:15:33 följande:
    Skäms Jag?  Ååh nej, jag har nog alldeles för lite erfarenhet för att förstå vad rätt grepp innebär.

Däremot kan jag krypa upp under kjolen på kvinnorna med en ficklampa, sitta där innanför och berätta spökhistorier som skrämmer slag på mig själv. Spöke

Funkar bara om det är en mörkt färgad långkjol, för då blir det sådär mörkt och stämningsfullt innanför kjolen. Om hon ska gå någonstans klamrar jag mig fast vid ena låret och åker snålskjuts. Många har ju sånna där stay up's, tror jag de heter, som man kan få fäste vid.
    Ett litet tips BJ: Önska dig en pannlampa (men berätta nu inte för mamma varför) så har du båda händerna fria. Bra va?
  • PrimitivMan

På tal om rumpor:

When God made the arse, he didn't say, 'Hey, it's just your basic hinge, let's knock off early.' He said, 'Behold ye angels, I have created the arse. Throughout the ages to come, men and women shall grab hold of these, and shout my name!

• PrimitivMan
    och skrev 2012-02-06 22:24:33 följande:
    Kikade på den tidigare idag och då lät det som en trolltråd.
    Jo fast sen är en del av svaren lite roliga. Typ att onanera är otrohet.
Svar på tråden Trash-tråden