• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 21:08:27 följande:
    Jag fick alltid mer sammandragningar och sådant när jag låg på rygg, har hört fler säga det.
    Ligg på mage  

Nej då, men sidan kanske    
    Ja jag har märkt det också! När jag ligger på sidan är allt mkt bättre men han brukar protestera när jag ligger så
  • I Blackrose I

Jag ska inte skriva om min förlossning men det kommer bli bra Mrs. A. Ut kommer dom på ett eller annat sätt och på sjukhus kommer du få bästa vården men vill du ha råd från mig så vägra föda på sös. Eftersom du tillhör söder så kommer du automatisk att köras till sös. Säg till barnmorskan att du vill föda på huddinge. Dom var helt underbara där. Jag har bara gott att säga om dom.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 21:13:40 följande:
    Jag ska inte skriva om min förlossning men det kommer bli bra Mrs. A. Ut kommer dom på ett eller annat sätt och på sjukhus kommer du få bästa vården men vill du ha råd från mig så vägra föda på sös. Eftersom du tillhör söder så kommer du automatisk att köras till sös. Säg till barnmorskan att du vill föda på huddinge. Dom var helt underbara där. Jag har bara gott att säga om dom.
    Nä jag vill föda på sös, palla åka till huddinge min komis födde på sös förra veckan och de var bra. Och min mor har jobbat där i 30 år så det känns tryggast
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 21:17:00 följande:
    Nä jag vill föda på sös, palla åka till huddinge min komis födde på sös förra veckan och de var bra. Och min mor har jobbat där i 30 år så det känns tryggast
    Okej då ska jag vara tyst. Tyst Du vet själv vad som är bäst för dig.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-22 21:05:01 följande:
    Ja, det blev nummer två från imorgon till på söndag. Ska bli kul och komma ifrån nån dag. Den första är dock otrolig elegant och man känner sig som en askungen men vi tog nummer två endast för spa-avdelningen.
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:36:29 följande:
    gud vad det ser gott ut, kan du inte bjuda oss på mat?
    jag är bra på att äta det kan jag lova!

Fan va skönt det låter Rose! Sjukt avis! Hoppas ni får det underbart!

Nu ska jag ta en tidig kväll, nighty!   
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-22 21:19:15 följande:
    Fan va skönt det låter Rose! Sjukt avis! Hoppas ni får det underbart!
    Nu ska jag ta en tidig kväll, nighty!   
    Jag tycker alla borde unna sig lite lyx då och då och komma ifrån vardagen annars orkar man inte. Iallafall inte jag. Jag måste åka bort ensam med maken ibland utan barn så vi endast kan ge varandra uppmärksamhet.
    Men åk bort med maken din. Lämna barnen hos nån far/morförälder. Dom dör inte om dom är utan sina föräldrar några dagar.

Ha en underbar kväll. Natti. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Önskar alla en trevlig kväll. {#emotions_dlg.flower}

Gonatt på er. Ska titta på NCIS (Nya avsnitterna som jag beställt från USA Drömmer). Jag ska dregla över Tony och B över Ziva.

• MrsAssault

Gonatt Rose och Yoyna

jag skulle vilja lägga mig nu också men då kommer jag vakna fem imorrn bitti och det är ingen hit

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 17:23:34 följande:
    Hahaha...
    Vet du vad jag tänkte på?

Vi går till systemet tillsammans du och jag.
    Gissa mitt klädval?!    
    niqab my dear

but the french way ,,,niqabbitch

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-22 21:13:04 följande:
    Ja jag har märkt det också! När jag ligger på sidan är allt mkt bättre men han brukar protestera när jag ligger så

Hoppas du har slutat oroa dig nu!
    Din man får skynda sig hem och underhålla dig lite...  
Svar på tråden Trash-tråden