• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 17:19:19 följande:
    Du vet svaret på den frågan...

Men i morgon! Inshallah!  
    allah akbar för fan!
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-22 17:07:53 följande:
    Tack Jag är på det klara med att det kommer göra ondare än jag tror hur ont jag än tror det kommer göra och att jag kanske spricker och att det kommer en punkt då jag kommer känna att jag inte orkar mer men att den punkten oftast kommer när det är så gott som klart haha mer än så vet jag inte, men samtidigt känns det som att hur det än blir så är det helt okej med tanke på att jag varit utan preventivmedel sen 2006 och trodde jag var steril. Dvs sålänge det resulterar i en söt liten pojke som sprattlar och låter och är frisk så får förlossningen bli precis hur som helst, det kommer ändå vara värt allting Hjärta

Och jag är så orolig för allt annat just nu att jag inte ens tänker på förlossningen, tror typ att han kommer dö vilken sekund som helst. Trots att ALLT är helt perfekt på alla undersökningar och sånt
    Vad roligt att det tog sig till slut. Förstår att det känns alldeles underbart, är jätteglad för din skull.

Om man är lite äldre när man får första barnet finns ett samband mellan hur tidigt man har fått sin första mens och hur svår förlossningen blir. Min första förlossning var väldigt jobbig, och jag kom till en punkt där jag faktiskt ville dö på riktigt, trots bedövning osv. Men barnet kom ut, och som en bonus försvann min rädsla för döden. Jag insåg att den kan vara en ren befrielse i rätt sammanhang.

Oroade mig jättemycket för att spricka osv, men i allmänhet klipper de om det behövs, och skulle man spricka är det inget som känns alls, även om det är jobbigt efteråt när det ska läka osv.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 17:21:48 följande:
    Förlossningen kommer som en chock typ när vattnet går "Åh shit jag ska föda barn!!!!!!!!!!!!!!!"
    Innan dess var jag typ upptagen med att äta apelsiner i 9 mån. 
    Gjorde du? Jag var helt besatt av apelsinjuice (många nödstopp på McDonalds bara för att köpa juice där), och åt hur mycket clementiner som helst med första barnet. Trodde det skulle bli samma med andra, men det gjorde det inte alls.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-22 17:27:00 följande:
    Gjorde du? Jag var helt besatt av apelsinjuice (många nödstopp på McDonalds bara för att köpa juice där), och åt hur mycket clementiner som helst med första barnet. Trodde det skulle bli samma med andra, men det gjorde det inte alls.

Jaaa det är något visst med citrus!!! Min väninna åt citroner i 9 månader haha!
    Jag käkade apelsiner konstant och JA, apelsinjuice, underbart  
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 17:17:33 följande:
    Mäh, va fel det kan bli när man skriver. Jag menar ju inte att det skulle spala någon roll för dig heller efteersom du vet att det blir en pojke!
    Nä precis, det spelar ingen roll men nu vet jag ju att det är en pojke så jag vill gärna ha honom med mig hem sen och inte någon annans flicka
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-22 17:17:49 följande:
    Gud vad jag är sugen på ett glas vin.....ser bilden p Kapten Haddock som häller upp ett glas och är riktigt sugen....
    längtar du efter ett glas vin Mrs A?
    och du NG?
    Jag längtar efter ÖL. Något vansinnigt. Men vin också. Eller vafan, alkohol hahaha

Och jag längtar efter en redig fylla men det kommer jag nog få vänta med i typ 2 år åtminstone Förvånad
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 17:20:15 följande:
    Är det verkligen vin han häller upp Haddock???
    Det är nog brännvin
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-22 17:24:43 följande:
    Vad roligt att det tog sig till slut. Förstår att det känns alldeles underbart, är jätteglad för din skull.

Om man är lite äldre när man får första barnet finns ett samband mellan hur tidigt man har fått sin första mens och hur svår förlossningen blir. Min första förlossning var väldigt jobbig, och jag kom till en punkt där jag faktiskt ville dö på riktigt, trots bedövning osv. Men barnet kom ut, och som en bonus försvann min rädsla för döden. Jag insåg att den kan vara en ren befrielse i rätt sammanhang.

Oroade mig jättemycket för att spricka osv, men i allmänhet klipper de om det behövs, och skulle man spricka är det inget som känns alls, även om det är jobbigt efteråt när det ska läka osv.
    Vaaa?? Det där med mensen låter jättekonstigt Jag fick mens ganska normalt, jag var typ 12-13 eller nåt..
Svar på tråden Trash-tråden