• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 18:24:31 följande:
    Det som är märkligt i den studien är att det är äldre förstföderskor som man hittat de flesta komplikationerna för. Vilket många andra studier oxå visar som inte tar hänsyn till mensdebut.

Så är man normalbyggd, frisk i övrigt och i "bra" ålder så tror jag inte att man ska lägga någon vikt vid när man fick sin första mens.  
    Jag vet inte om jag räknas som äldre, jag tror jag är ganska genomsnitt för sthlm. Jag fick iaf inte göra kubtest för jag var för ung
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 18:39:56 följande:
    Jag vet inte om jag räknas som äldre, jag tror jag är ganska genomsnitt för sthlm. Jag fick iaf inte göra kubtest för jag var för ung

Nej, du räknas absolut inte som äldre! I STHLM ligger väl genomsnittet på 37-38 nånting.

Under 35 erbjuds man inte automatiskt KUB-test här men vid speciella omständigheter så görs det förstås. 
  • MrsAssault

Nu har jag ringt mitt första hysteriska samtal till förlossningen har typ sendrag i magen och fick panik.

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 20:38:23 följande:
    Nu har jag ringt mitt första hysteriska samtal till förlossningen har typ sendrag i magen och fick panik.

Fick du bra svar? Känner du dig lugnare?
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-22 20:40:09 följande:
    Fick du bra svar? Känner du dig lugnare?
    Ja eller hon sa att jag skulle ta en alvedon och lägga mig ner och sen ringa tillbaks om ett par timmar och ge rapport
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-22 20:44:06 följande:
    Ja eller hon sa att jag skulle ta en alvedon och lägga mig ner och sen ringa tillbaks om ett par timmar och ge rapport

Ta två Alvedon! Det låter bra att ligga ner och ta det lite lugnt!
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 15:36:12 följande:
    Jag skulle ta nummre två pga spa-avdelningen med pool
    Ja, det blev nummer två från imorgon till på söndag. Ska bli kul och komma ifrån nån dag. Den första är dock otrolig elegant och man känner sig som en askungen men vi tog nummer två endast för spa-avdelningen.
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:36:29 följande:
    gud vad det ser gott ut, kan du inte bjuda oss på mat?
    jag är bra på att äta det kan jag lova!
    Absolut. Jag älskar att laga mat så det kan jag göra. Har du sett bilder på maträtterna jag gjorde till persiska nyåret som jag har i min bildgalleri och nyårstårtan med mandel? Min mamma brukade alltid säga att vägen till en mans hjärta går antingen via mat eller sex.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-22 15:37:37 följande:
    receptet nedan....vad är sultanas?
    Gula russin. Finns på blatteaffärer att köpa. En kontrast till smaken av vitlök och spenat. Prova nångång. Du kommer inte ångra dig. Så gott.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-22 20:38:23 följande:
    Jag fick alltid mer sammandragningar och sådant när jag låg på rygg, har hört fler säga det.
    Ligg på mage  

Nej då, men sidan kanske    
Svar på tråden Trash-tråden