• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 15:52:17 följande:
    Mmm jag gjorde ju precis det...

Men kommer gärna på det andra sättet också! 
    haha vilken härlig kvinna du är!
    Känns det bra?
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-22 16:03:18 följande:
    Äh jag skiter i profylax, det är ju asdyrt.
    vad är profylax det låter som en laxerande grej eller?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-09-22 16:32:47 följande:
    haha vad roligt minns när min äldsta dotter föddes och jag satt på bb och tittade på henne hon var dundersött och jag visste knappt vad jag skulle göra, hade knappast hållit i en bebis i mitt liv innan. hon började gny och låta och jag ringde på sköterskan för jag undrade vad hon ville haha...allt ordnade sig ...till slut
    Haha vad gulligt
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-22 16:32:47 följande:
    haha vad roligt minns när min äldsta dotter föddes och jag satt på bb och tittade på henne hon var dundersött och jag visste knappt vad jag skulle göra, hade knappast hållit i en bebis i mitt liv innan. hon började gny och låta och jag ringde på sköterskan för jag undrade vad hon ville haha...allt ordnade sig ...till slut
    Hahaha vad sött!
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-22 16:35:28 följande:
    Haha vad gulligt
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:35:48 följande:
    Hahaha vad sött!
    det var faktiskt skit gulligt och söt...för jag tog hand om hennes första bad och tvättade hennes första bajs ni vet det svarta klibbiga grejen som r lika svårt att få bort som intorkad tugggummi haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:36:24 följande:
    Det känns mycket bra tack...och tack
    Hur mår du? 
    jag mår bra med tack!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-22 16:38:13 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-22 16:35:48 följande:
    Hahaha vad sött!
    det var faktiskt skit gulligt och söt...för jag tog hand om hennes första bad och tvättade hennes första bajs ni vet det svarta klibbiga grejen som r lika svårt att få bort som intorkad tugggummi haha

Vilket underbart minne
Svar på tråden Trash-tråden