Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-22 01:49:56 följande:
    Fast jag är beredd att sätta en slant på att jag skulle se ganska fin ut i den svarta saken med. Solig

Kanske inte i Birgers smak, eftersom min ända inte är lika gigantisk som din, men ändå. *och nu gömmer jag mig bakom Anton* 
    ...går bra det, Anton skyddar dig med sitt eget liv. Han offrar sig tveklöst för din fortsatta överlevnad.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:52:37 följande:
    Agridulce skrev :

Du vet det där kittet som Anton har beställt? Amatörkittet på Tradera? Jag har redan the real stuff i gediget läder. Undrar vem jag ska använda det på härnäst?
    Antyder du att jag är snål, eller vad fan är det frågan om ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-22 13:30:10 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Birger: ypperligt val av nick, särskilt i kombination med din avatar, känns liksom helvettigt. Solig 
    Hej Goding. Hjärta

Hoppas natten varit till belåtenhet.....
  • Anton Chigurh
    Shayna skrev 2012-01-22 16:46:28 följande:

Shayna skrev 2012-01-22 16:46:28 följande:
    Annelie behöver inte se sig över axeln, hon vet att männen visslar för att hon är snygg, inte för att hon har en halv toarulle hängande efter sig.

FL har numera övergått till att stänga trådar med kritik och radera inlägg.  
    Hej ÄLSKLING,Hjärta vilket extremt vackert namn, och jag menar faktiskt allvar här, tycker Shayna klingar så otroligt fint.

Att det sen betyder Beautiful, det visar ju enbart på hur rätt det är i sammanhanget. Hur jävla väl det passar in på användaren som är den  absolut mest underbara varelse jag träffat via nätet. No doubt about about that.

Använd nu detta (Shayna) till 100 % och ge fan i å ändra igen. FÖRSTÅTT ???
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:17:16 följande:

Anton Chigurh skrev :
    Hej ÄLSKLING,Hjärta vilket extremt vackert namn, och jag menar faktiskt allvar här, tycker Shayna klingar så otroligt fint.

Att det sen betyder Beautiful, det visar ju enbart på hur rätt det är i sammanhanget. Hur jävla väl det passar in på användaren som är den  absolut mest underbara varelse jag träffat via nätet. No doubt about about that.

Använd nu detta (Shayna) till 100 % och ge fan i å ändra igen. FÖRSTÅTT ???
    " X " i detta fall är Shayna. FAN, kan FL skippa det här möget nångång !!!!
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-01-23 12:19:55 följande:

Anton Chigurh skrev :
    " X " i detta fall är Shayna. FAN, kan FL skippa det här möget nångång !!!!
    Ja, i inlägg 14760 då, så förbannat rörigt det kan bli. Skyller på Juholt. Jävla nöt......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 12:57:25 följande:
    Möget????
    Är du skåning Anton?
    Dansk. Jag är dansk. Fra København. Såklart.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-23 12:30:37 följande:

Kattdamen skrev :
    Det är bara du som är rörig.
    Kan jag inte tänka mig....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 13:21:59 följande:

Agridulce skrev :
    Åh katten! Hade jag ingen aaaaaaning om. Danskjävlarna kan vara riktigt trevliga. Jag snackar tom lingot (men be mig inte skriva något tack).

På något vis så förklarar det här dina lätt hedniska tendenser också.......
    "lätt hedniska tendenser"

Det här, min käraste Agri, kräver en utförlig förklaring. Tack.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-23 13:33:36 följande:
    Eeeeeeh......
    Din inte så mjuka framtoning och din mindre politiskt korrekta språkbruk (för att framföra det artigt).

Kom nu ihåg att jag är en person som är otroligt fördomsfull och stolt över det.
    Aaah, då är jag med. Fast du har åt helvete fel, Agri. Här på FL är jag alltid snäll. Väldigt snäll. Bara så du vet. 

Jag är också stolt. Att jag är så jävla snäll. Vore alla så snälla som Anton hade WW 2 förkortats med en vecka. Minst. 
Svar på tråden Trash-tråden