Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kattdamen skrev 2012-01-18 12:13:38 följande:
    Det går väl att ha tröjan under.
    Du menar såhär :

Visst. Det funkar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-01-18 14:50:24 följande:
    Din mamma?
    Nope, det är min knullkompis när Annelie sexstrejkar. Vilket iofs aldrig inträffat såhär långt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 18:20:07 följande:
    Anton skulle må enormt dåligt av det, dock. Kanske tom behöva gå i terapi.
    Kanske ???

Det skulle ta minst 18 år innan jag var färdig för första bevakade permissionen........
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 18:48:36 följande:
    Äh! Kinkig du är. Dela med dig lite.
    Kvinnorna är ute efter Antons lekamen idag. Jag har full förståelse varför. Men Annelie får väl säga ifrån på skarpen.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 18:55:10 följande:
    Bara för att han tyckte att din rumpa var fin betyder det inte att han vill klämma på det.
    Inte ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-18 19:30:41 följande:
    Nu måste du vara sjuk eller något? Inga kursiverade eller boldade bokstäver???? Ingen smiley?

Plockar fram tempen här.
    Mest för att visa att det går. Konstigt nog !!!
  • Anton Chigurh

Sen är det som så, gottfolk, att jag startade en tråd tidigare, men i fel avdelning, har startat en ny och behöver erat oreserverade stöd i ämnet. Så nu räknar jag med att samtliga medlemmar i våran lilla klubb under dom nästa 3 (tre) timmarna skriver 12 inlägg var i den tråden. 12 inlägg per medlem är minimum, det går bra med fler också om ni så känner för det.

www.familjeliv.se/Forum-20-91/m63083966.html

Jag vill härmed passa på och tacka er allihop på förhand. Tack.

Jo, jag har tom skickat PM till Fru Forumvärden och bett henne stödja oss i denna viktiga frågan. Tänkte det var lika bra nämna det. Så ni vet. Utifall att...........

MVH : Allas eran //Anton 

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-18 22:31:31 följande:
    Jag tyckte jag gjorde det.

Men för att vara lite tydligare. Ett enda snedsteg till och ni kan råka "snubbla" framför det härDöd

Vill också påpeka att jag är väldigt bra på att använda skjutvapen. När Anton har varit upptagen av annat (dvs behövt en liten vilopaus) har jag roat mig med att skjuta prick på utskrivna bilder från internet. Jag kan träffa snöret på en stringtrosa som sitter på en fullkroppsbild i A4-format på 100 meters avstånd.Död

Frågor på detta eller är allt glasklart? Solig

Det där var en kungörelse som heter duga. Helt i mitt tycke, även om det i förlängningen innebär mindre fitta för min del, så var det helt jävla underbart författat. Faktiskt vart att att offra lite älskog för. Speciellt den delen med skjutvapen var riktigt trevlig. Jag blev pilsk som en dunderliderlig tjur första dagen på grönbete med 22 brunstiga kvigor. I samma hage.

Annelie !!! ...............................ANNELIE !!!  Nu får du fanimej komma hit omgående och ge Anton en redig avsugning. Ollonet håller för i helfvete på att sprängas. Det är kris.
  • Anton Chigurh

Det ska va fan till å va travhäst nu för tiden.....
Svar på tråden Trash-tråden