• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 21:49:59 följande:
    Dumma dig. SkämsTungan ute
    Förstår du att jag brukar prata otrolig artig med den här killen i normala fall? Aldrig haft några diskussioner med honom där jag vågat larva mig och nu råkade jag skicka iväg smset fel? Det här kommer jag få äta upp. Det är jag säkert på. Dom ska ha avskedparty åt mig nu i helgen (Det är överraskningsfst men chefen kunde inte hålla sig så han skvallrade ). Kristian lär berätta till alla så fort han får isig en större mängd alkohol. Jaja...som sagt tyr att jag ska sluta där snart.
    Om jag var han hade jag bjudit dig på Piña Colada, och sagt att den var hemgjord.

Fast jag är inte han, och jag tycker jättesynd om dig. 
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 21:49:59 följande:
    Dumma dig. SkämsTungan ute
    Förstår du att jag brukar prata otrolig artig med den här killen i normala fall? Aldrig haft några diskussioner med honom där jag vågat larva mig och nu råkade jag skicka iväg smset fel? Det här kommer jag få äta upp. Det är jag säkert på. Dom ska ha avskedparty åt mig nu i helgen (Det är överraskningsfst men chefen kunde inte hålla sig så han skvallrade ). Kristian lär berätta till alla så fort han får isig en större mängd alkohol. Jaja...som sagt tyr att jag ska sluta där snart.
    Usch, hoppas inte killen du flirtade med tog illa upp och känner sig sexuellt trakaserad.
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-27 21:59:47 följande:
    Usch, hoppas inte killen du flirtade med tog illa upp och känner sig sexuellt trakaserad.
    Bra infallsvinkel. Det är nog stor risk för det.

Rose, jag lovar att baka en kaka med en nagelfil i åt dig och komma och besöka dig när du sitter på Hinseberg. Hjärta 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-27 21:58:06 följande:
    Om jag var han hade jag bjudit dig på Piña Colada, och sagt att den var hemgjord.

Fast jag är inte han, och jag tycker jättesynd om dig. 
    Längtar inte direkt till lördag. Aja, det var mitt fel så jag får ta det.

Nåja, hur är det med dig?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-27 21:59:47 följande:
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 22:06:22 följande:
    Längtar inte direkt till lördag. Aja, det var mitt fel så jag får ta det.

Nåja, hur är det med dig?

Det är jättebra. Fast jag får nog inboxa dig istället tror jag. Solig
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-27 22:08:30 följande:
    Det är jättebra. Fast jag får nog inboxa dig istället tror jag. Solig
    Do that. Nalle
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 22:08:19 följande:
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.
    Pueh, vad skönt. Måste känts lättande när du fick reda på hans reaktion. Solig
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 21:43:26 följande:
    Mmm, det här fick han som sms: "Jag ställer gärna upp och suger av dig anytime. Sväljer och kysser dig djupt efter det". Skäms
    Hahaha! Rose, du är underbar! Hjärta

Jag lovar att chefen är grymt avis!  
  • Yoyna

God morgon!

Hemma idag oxå, men nu pga av konstiga prickar på lillebror... Igår såg det ut som möjliga vattkoppor men idag vet jag inte längre...   

Svar på tråden Trash-tråden