• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-28 08:36:14 följande:
    God morgon!

Hemma idag oxå, men nu pga av konstiga prickar på lillebror... Igår såg det ut som möjliga vattkoppor men idag vet jag inte längre...   

God morgon!

Hur gammal är han? 
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-28 08:43:13 följande:
    God morgon!

Hur gammal är han? 

Två år. Haft hög feber i ett par dagar och sen igår kom prickarna. Alltid är det nått!

Har du sovit gott?   
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-28 08:45:13 följande:

Två år. Haft hög feber i ett par dagar och sen igår kom prickarna. Alltid är det nått!

Har du sovit gott?   
    Tredagarsfeber?

Ha ha, nej. Jag blir alltid väckt av barn som kommer och kryper ner i sängen hos mig. Brukar få sova ut på helgen. Idag försöker jag som vanligt piggna till med lite kaffe. 
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-28 08:56:36 följande:
    Tredagarsfeber?

Ha ha, nej. Jag blir alltid väckt av barn som kommer och kryper ner i sängen hos mig. Brukar få sova ut på helgen. Idag försöker jag som vanligt piggna till med lite kaffe. 

Ja, jag funderade på det. Dessutom har han bara prickar på benen och i huvudsak är de koncentrerade tll böjveck och hans "eksemområden". Nu är han iaf pigg å glad så imorn blir det förskolan om inget förändras.

Haha, barn i sängen är väl underbart... Stora tjejen är öronfixerad och ligger och drar mig öronen och lillkillen är tuttfixerad och försöker trycka ner händerna innanför mina nattkläder (har seriöst funderat på att sova i polo!) Så jag sover förstås jättebra!     
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-09-27 22:08:19 följande:
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.

Hahaha!
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-28 09:10:18 följande:
    Bara måste! Solig
    Grattis Skål
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Yoyna hoppas lillen kryar på sig snart. Jag skulle ge vad som helst att min lille fick vattkoppar nu när han är liten. Mycket smidigare när dom är små. {#emotions_dlg.flower}

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-28 13:52:37 följande:

Yoyna hoppas lillen kryar på sig snart. Jag skulle ge vad som helst att min lille fick vattkoppar nu när han är liten. Mycket smidigare när dom är små. {#emotions_dlg.flower}

Vi har inte heller haft vattkoppor, men i nödfall kan man ju vaccinera mot det senare..
Svar på tråden Trash-tråden