• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault

Fyfan vad jobbigt det var att jobba. Men jag kände inmte av någon foglossning alls vilket är skumt, kanske är gungningarna i tåget bara bra? Jag menar jag får skitont av att promenera på vanlig mark

• och
    MrsAssault skrev 2011-10-01 23:49:15 följande:
    Fyfan vad jobbigt det var att jobba. Men jag kände inmte av någon foglossning alls vilket är skumt, kanske är gungningarna i tåget bara bra? Jag menar jag får skitont av att promenera på vanlig mark
    Vad bra. Solig

Jobbar du i morgon med? 
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-02 01:15:43 följande:
    Vad bra. Solig

Jobbar du i morgon med? 
    Japp, men har ett lite lättare jobb då. Det är lika långt men inte lika intensivt som idag. Jag startade stenhårt ska jobba måndag också men i veckorna är det störtlöjligt, är aldrig på jobbet längre än 7 timmar inklusive rast har typ  32-timmars arbetsvecka nu fast det fortfarande är heltid. Skift är the shit
  • och
    MrsAssault skrev 2011-10-02 01:21:18 följande:
    Japp, men har ett lite lättare jobb då. Det är lika långt men inte lika intensivt som idag. Jag startade stenhårt ska jobba måndag också men i veckorna är det störtlöjligt, är aldrig på jobbet längre än 7 timmar inklusive rast har typ  32-timmars arbetsvecka nu fast det fortfarande är heltid. Skift är the shit
    Låter ju jättebra.

Så du fick andra arbetsuppgifter då? 
  • MrsAssault
    och skrev 2011-10-02 01:25:42 följande:
    Låter ju jättebra.

Så du fick andra arbetsuppgifter då? 
    Nä samma arbetsuppgifter, men ändrade tider. Och eftersom jag jobbar i kollektivtrafiken så blir det lite annorlunda. Jag jobbade tidigt på morgonen förut och då var det mkt att plocka tidningar och skräp i morgonrusningen och ganska långa dagar. Man blir typ "straffad" med längre arbetspass om man vill kunna ha ett normalt liv med lediga eftermiddagar haha nu jobbar jag mellan, så jag börjar runt 13 och slutar runt 19:30-20 så hela dan är ju i princip "förstörd" men som tröst så får jag väldigt korta dagar

och så jobbar jag varannan helg 14-22 också.
  • I Blackrose I

Gomorron Drömmer

TystDemon

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Mrs. A Skaffade du en sån där stödbälte till magen?
    Se till att vila upp dig ordentlig när du kommer hem. Ta en lång bad och koppla av.

Nalle

• och
    I Blackrose I skrev 2011-10-02 11:02:29 följande:
    Gomorron Drömmer

TystDemon

God morgon, Rose! Solig

Hade du trevligt igår? 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-02 12:00:40 följande:
    God morgon, Rose! Solig

Hade du trevligt igår? 
    Hej Och Solig

Ja, det har jag haft. TystDemon Är så trött att jag är som en vandrande Zombie. Kom hem runt 4 imorse och sovit i några timmar.  Nu slocknade jag dock när maken åkte iväg till kyrkan men jag ska nog gå och lägga mig igen.

Hur är det med dig? Tillfredställd?  
Svar på tråden Trash-tråden