• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-10-02 22:20:36 följande:
    Inte jag, jag är tämligen gränslös, och såna här saker ska man inte retas för.     {#emotions_dlg.flower}SoligNalle

Men puss!

Jag är också gränslös, har fått det bekräftat haha!
    Nu ska jag sova på riktigt, har förberett allt så jag slipper i morgon.  
  • lille Birger

Senaste gången jag skulle äta mig matsäck fanns det inga lediga bord. När jag försökte slå mig ned brevid några tjejer blev jag bortschasad eftersom de hade reserverat platsen åt sin kompis.
    Slutade med att jag fick äta min macka ute på E18.

• och
    lille Birger skrev 2011-10-02 22:53:22 följande:
    Senaste gången jag skulle äta mig matsäck fanns det inga lediga bord. När jag försökte slå mig ned brevid några tjejer blev jag bortschasad eftersom de hade reserverat platsen åt sin kompis.
    Slutade med att jag fick äta min macka ute på E18.
    Tur du inte blev överkörd. Nalle

Om jag hade bott nära dig hade jag följt med dig till skolan och föst bort elakingarna så du fick sitta vid ett bord istället.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-02 22:58:43 följande:
    Tur du inte blev överkörd. Nalle

Om jag hade bott nära dig hade jag följt med dig till skolan och föst bort elakingarna så du fick sitta vid ett bord istället.
    Satt i busshållsplatsen, men det var inge trevligt pga allt buller från motorvägen.
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-02 23:06:15 följande:
    Satt i busshållsplatsen, men det var inge trevligt pga allt buller från motorvägen.
    Du kanske kan ta med hörselskydd i morgon, för säkerhets skull?
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-02 23:07:23 följande:
    Du kanske kan ta med hörselskydd i morgon, för säkerhets skull?
    Ja, så slipper jag få ont i öronen. Eftersom ingen ville ge mig något tips på matsäck gjorde jag köttbullar och makaroner till i morgon.
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-02 23:25:28 följande:
    Ja, så slipper jag få ont i öronen. Eftersom ingen ville ge mig något tips på matsäck gjorde jag köttbullar och makaroner till i morgon.
    Du gillade inte mitt förra tips ändå.

Hoppas det är vegetariska köttbullar.  
  • lille Birger

Jag kanske kan ta med en filt att sitta och äta på om det inte finns bordsplatser, eller snuttefilten.

• och
    lille Birger skrev 2011-10-02 23:27:00 följande:
    Jag kanske kan ta med en filt att sitta och äta på om det inte finns bordsplatser, eller snuttefilten.

Ta snuttefilten. Du kan gömma dig under den om du tycker det är pinsamt att sitta på golvet och äta.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-02 23:26:26 följande:
    Du gillade inte mitt förra tips ändå.
    Hade inget jordnötssmör hemma. Gråter

Rumpsteken vet jag inte hur jag ska få tag på.Obestämd Skulle vara om det går förbi någon tjej med mycket hull på höfterna som jag kan få gnaga lite på.
Svar på tråden Trash-tråden