• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-02 23:31:11 följande:
    Hade inget jordnötssmör hemma. Gråter

Rumpsteken vet jag inte hur jag ska få tag på.Obestämd Skulle vara om det går förbi någon tjej med mycket hull på höfterna som jag kan få gnaga lite på.
    Om tjejerna är dumma mot dig i morgon med skulle du kunna fråga någon av dom om det. Det skulle kunna generera lediga sittplatser om du visar med munnen hur du gnager också och ser lite tokig ut i ögonen.
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-02 23:50:05 följande:
    Om tjejerna är dumma mot dig i morgon med skulle du kunna fråga någon av dom om det. Det skulle kunna generera lediga sittplatser om du visar med munnen hur du gnager också och ser lite tokig ut i ögonen.
    Just hon som jag äter på kan ju stå på alla fyra på bordet framför mig, så där öppnas det ju upp en sittplats.
  • och
    lille Birger skrev 2011-10-02 23:53:05 följande:
    Just hon som jag äter på kan ju stå på alla fyra på bordet framför mig, så där öppnas det ju upp en sittplats.
    Jag tycker du ska föreslå det i morgon.

Filma gärna samtidigt, och lägg in filmen här i morgon kväll, tack.  
  • lille Birger
    och skrev 2011-10-02 23:56:10 följande:
    Jag tycker du ska föreslå det i morgon.

Filma gärna samtidigt, och lägg in filmen här i morgon kväll, tack.  
    Oj, undrar om jag verkligen vågar det. Skulle vara enklare om någon dirigerade mig, som i American Psycho.

• och
    lille Birger skrev 2011-10-03 00:04:27 följande:
    Oj, undrar om jag verkligen vågar det. Skulle vara enklare om någon dirigerade mig, som i American Psycho.

" target="_blank">

Kan du inte bara lyssna till din inre röst?
  • I Blackrose I

Gomorron guys Solig

Vad konstig det känns att vara hemma.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-03 09:03:35 följande:
    Gomorron guys Solig

Vad konstig det känns att vara hemma.
    God morgon!

Förstår det. Passa på och njut av lugnet. Solig 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-03 09:13:00 följande:
    God morgon!

Förstår det. Passa på och njut av lugnet. Solig 
    Ja, jag ska gå på promenad om en liten stund, gå och träna sen måste jag förnya min sminkförråd. Min eyeliner är slut och jag behöver en ny mascara. Stora bekymmer.

Hur är det med dig?

Puss. Nalle
  • Yoyna

God morgon!!!

Det låter som precis lagom bekymmer Rose! Du... Hur var lördagen!?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-03 09:43:27 följande:
    God morgon!!!

Det låter som precis lagom bekymmer Rose! Du... Hur var lördagen!?
    Gomorron sötis Kyss

TystDemon (Jajo, det blev av med bägge två. Tungan ute)
Svar på tråden Trash-tråden