• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-10-11 19:26:12 följande:
    Yoyna har redan klargjort detta:

Mer mango åt folket. 

(För att förklara: Jaded och jag råkade skriva en del inlägg i tråden om hur man uttalar mango. Det var helt Jadeds fel. Jag är som vanligt oskyldig.)
    Ja jag minns den tråden haha...
    Såklart det var Jadeds fel, det är alltid någon annans fel, det är något av ett motto för mig. 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 19:28:26 följande:
    Haha, avoid nuts?
    Även dina?
    Are you sure?
    I like your nuts!   
    haha touché!
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-10-11 19:28:16 följande:
    Förvånad

De där bilderna kommer att konsumera väldigt mycket av min tid. Tungan ute

Om du går till startsidan av hans hemsida finner du ännu mer och ännu vackrare bilder.
    Tror det finns en ganska bredrumpad kvinna där också... 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 19:29:14 följande:
    Ja jag minns den tråden haha...
    Såklart det var Jadeds fel, det är alltid någon annans fel, det är något av ett motto för mig. 
    Fel av mig. Yoyna började prata om mango, Jaded såg till att det blev riktigt kladdigt. Jag är dock fortfarande oskyldig.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Aynrand
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty.  ~John Waters

vad tycker ni om den?
  • Aynrand

den gillar jag...
    For women the best aphrodisiacs are words.  The G-spot is in the ears.  He who looks for it below there is wasting his time.  ~Isabel Allende

Svar på tråden Trash-tråden