• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:41:06 följande:
    Nej, jag manglar ingenting! Hahaha...men det låter fint
    Jag har aldrig rört en mangelmaskin(?). Varför manglade man förr itiden? Har den samma funktion som strykjärn?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-10-11 21:42:10 följande:
    Nej, jag mangler en mangel som dansken hade sagt.
    Det där förstod jag inte.

Hej DW. Kyss
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-11 21:41:47 följande:
    Ja, det händer faktiskt!

Men det är bara för att om lakanen ska vikas så måste de(i min värld)  vikas på ett sätt som kräver två personer och jag är oftast ensam med tvätten.  
    Vikas på rätt sätt? Hmmm, jag bara viker den så att den får plats i byrålådan.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:42:55 följande:
    Jag har aldrig rört en mangelmaskin(?). Varför manglade man förr itiden? Har den samma funktion som strykjärn?

Det finns en mangel i den gemensamma tvättstugan här...jag brukar alltid råka sätta på den när jag fixar tvätten och typ ställer ner något...livsfarligt ju haha...
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:40:22 följande:
    Vilket språk tycker ni är sexigt när man har sex?
    Dirty!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:44:37 följande:
    Det där förstod jag inte.

Hej DW. Kyss
    Hej, mangle betyder sakna på danska
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:42:55 följande:

Inte riktigt samma, när man manglar så kan man vika lakanen och dukarna innan så att de veck som uppstår blir extra snygga eller hur jag ska säga. Tex ett lakan som är vikt i fyra delar så att det blir tre raka fina linjer. (Haha, jag är sjuk!)

Sen kan man mangla kallt (det som gör tvätten slät är trycket), ett strykjärn är varmt förstås  
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-10-11 21:46:47 följande:
    Hej, mangle betyder sakna på danska

Ah, danska tycker jag är råsexigt!!!  
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 19:31:10 följande:
    Om du går till startsidan av hans hemsida finner du ännu mer och ännu vackrare bilder.
    Tror det finns en ganska bredrumpad kvinna där också... 
    Albumet Arachnoid hade ju sitta-på-huk tema.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:45:37 följande:
    Vikas på rätt sätt? Hmmm, jag bara viker den så att den får plats i byrålådan.

Kom hit ska jag lära dig!!! Lakan ska vikas och sedan rullas!!!
Svar på tråden Trash-tråden