• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:31:16 följande:
    Men Rose, du skriver inte alls slarvigt. Jag tycker verkligen inte det.
    Jag skriver inte perfekt och det räcker för att det ska störa mig. Jag har en mamma som är språkvetare och forskar inom språk. Att kunna läsa, skriva och tala perfekt har alltid varit mitt mål men senaste tiden så har jag börjat slarva med svenskan. Aja, nog om språk. Manglar ni eran lakan?!
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:38:00 följande:
    Ja det är mycket kinky.
    Som vit perfekt snö som måste befläckas. Eller som en fin, oskyldig kvinna (som du och jag t ex) som måste besudlas

Ooh gud ja...
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-11 21:37:35 följande:
    det kan bero på att jag kom hit och började läsa på högskola....mkt Engelska var det sedan samma sak när jag började jobba mest Engelska...så Svenska är för mig ett talat språk snarare än ett skrivet, tur att jag läser emellanåt.
    ps: jag gillar när fina människor/flickor talar grovt under speciella omständigheter...following me?
    Mmm precis. Men det är ändå imponerande (tycker jag). Du var ambitiös och it payed off!

Yes, I'm following you... 
  • I Blackrose I

Vilket språk tycker ni är sexigt när man har sex?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:39:05 följande:
    Jag skriver inte perfekt och det räcker för att det ska störa mig. Jag har en mamma som är språkvetare och forskar inom språk. Att kunna läsa, skriva och tala perfekt har alltid varit mitt mål men senaste tiden så har jag börjat slarva med svenskan. Aja, nog om språk. Manglar ni eran lakan?!
    Nej, jag manglar ingenting! Hahaha...men det låter fint
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-11 21:38:00 följande:
    Ja det är mycket kinky.
    Som vit perfekt snö som måste befläckas. Eller som en fin, oskyldig kvinna (som du och jag t ex) som måste besudlas. 
    ja
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna
    . Aja, nog om språk. Manglar ni eran lakan?!

Ja, det händer faktiskt!

Men det är bara för att om lakanen ska vikas så måste de(i min värld)  vikas på ett sätt som kräver två personer och jag är oftast ensam med tvätten.  
  • Driftwood
    Manglar ni eran lakan?!
    Nej, jag mangler en mangel som dansken hade sagt.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-11 21:40:22 följande:
    Vilket språk tycker ni är sexigt när man har sex?

Beror på vilket språk mannen talar, annars finner man sig ha stora kommunikationssvårigheter!

Jag tycker franska är sexigt, en del tycker att det är omanligt, kanske det, vem vet, jag tycker det låter väldigt sensuellt, även hos män.
    Engelska och svenska funkar alltid.
    Finska och mandarin aldrig.   
Svar på tråden Trash-tråden