• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:01:15 följande:
    Har du flyttat redan?
    Nej, jag slutade mitt arbete islutet av september och har typ ingenting att göra fram till flytten (18:e december).
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 23:02:54 följande:
    Nej, jag slutade mitt arbete islutet av september och har typ ingenting att göra fram till flytten (18:e december).
    Aha, du slutade för tidigt. Det kunde jag ha berättat för dig. Jag slutade 1 april och flyttade 8 maj och t o m DET var för mycket tid.
    *gäsp*
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:05:17 följande:
    Aha, du slutade för tidigt. Det kunde jag ha berättat för dig. Jag slutade 1 april och flyttade 8 maj och t o m DET var för mycket tid.
    Men jag kunde inte sluta senare då hon som skulle ersätta mig ville börja jobba så fort som möjligt och bad mig sluta tidigare. Jag har ju föräldrardagar/semesterdagar kvar så det är ju lugnt så där. Hon var arbetslös och behövde jobbet men jag håller på att gå under här hemma.
  • Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 23:07:55 följande:
    Men jag kunde inte sluta senare då hon som skulle ersätta mig ville börja jobba så fort som möjligt och bad mig sluta tidigare. Jag har ju föräldrardagar/semesterdagar kvar så det är ju lugnt så där. Hon var arbetslös och behövde jobbet men jag håller på att gå under här hemma.
    Aha, på det lilla viset. Ja, då bör du fråga runt efter extrajobb!
    *gäsp*
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 23:10:44 följande:
    Aha, på det lilla viset. Ja, då bör du fråga runt efter extrajobb!
    Jag ska nog göra det. Få ringa kompisen imorgon och fråga det där om butiken.

H a det gott. Har sån otrolig fruktansvärt mensvärk. Ska nog ta en tablett och lägga mig.

Gonatt. {#emotions_dlg.flower}
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 22:39:31 följande:
    Det blir ju några månader. Förlåt. Visst föder du i december? Du får nog vänta med att ha sex i nån dag/vecka så att du har läkt ihop ordentlig annars skadar du dig om du kör på direkt efter. Dessutom kommer du inte tänka på sex efter förlossningen. Det lovar jag dig. Du kommer vara så upptagen med bebisen att du inte ens kommer ha tid att gå på toa i lugn och ro än mindre ha sex.
    Jaaa jag vet, när ungen kommer så kommer det vara lugnt, det är bara tiden fram till det som är helvetet
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-12 20:36:10 följande:
    Hahaha mina franskakunskaper (tack för dessa Aynrand) säger att du pratar om kaffe och knull och en...kompis?
    jag översatte Baloous grej till franska
    doften av nybryggd kaffe knullar i näsan och la till  mina vänner  i slutet.
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden