• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-12 19:37:40 följande:
    Ja comment ca va Aynrand!?

Jag kan inte göra ett sådant där franskt c... c´c´c´cc´´´´´´´´´´´´ccccc Nope! 
    haha det blev lite fel innan ... så skall det vara typ

inte jag heller, det brukade finnas en kod typ alt 147 eller nå´t likande men jag kommer inte ihåg

annar kan du infoga symbol i word och det funkar här med....ç

"l´odeur du café fraichement fait...ç´a me baise le nez mes amis!!!!!!!!!"
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-12 20:29:31 följande:
    haha det blev lite fel innan ... så skall det vara typ

inte jag heller, det brukade finnas en kod typ alt 147 eller nå´t likande men jag kommer inte ihåg

annar kan du infoga symbol i word och det funkar här med....ç

"l´odeur du café fraichement fait...ç´a me baise le nez mes amis!!!!!!!!!"
    Hahaha mina franskakunskaper (tack för dessa Aynrand) säger att du pratar om kaffe och knull och en...kompis?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 11:13:18 följande:
    Hehehehe. Snart så, om några månader så är du igång igen.  
    Några MÅNADER!!!! Säg inte så det är ju evigheter Gråter

Har inte varit utan sex längre än en månad sen jag blev av med oskulden.. och då var det okej eftersom jag åt minipiller som tog bort all lust så jag led liksom inte av det hahaha
  • Perry the Platypus
    Aynrand skrev 2011-10-12 19:12:44 följande:
    förkylningsmunspray eller snarare halsspray är sjukt bra, synd att man inte hittar här, går att köpa i frankrike med
    Det hjälpte inte på mig. Känner mig lika förstörd som i morse.
    *gäsp*
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-10-12 19:42:29 följande:
    Kan du inte hoppa på något slags volontärarbete under tiden tills ni flyttar? Stadsmissionen, Frälsis, äldrevården... något som ger dig nåt att göra på dagarna?
    Jag måste verkligen hitta på något att göra på dagarna. Har en kompis som äger en butik. Tänkte prata med honom och se om jag kan få stå där några timmar per vecka så jag åtminstone får komma ut och träffa lite folk.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-12 18:53:50 följande:
    Vad har det att göra med hur man har handduken? Rynkar på näsan
    Det var dumt av mig att säga så. Totalt onödigt. Sorry. Skyller på att jag har mens.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-10-12 20:41:17 följande:
    Några MÅNADER!!!! Säg inte så det är ju evigheter Gråter

Har inte varit utan sex längre än en månad sen jag blev av med oskulden.. och då var det okej eftersom jag åt minipiller som tog bort all lust så jag led liksom inte av det hahaha
    Det blir ju några månader. Förlåt. Visst föder du i december? Du får nog vänta med att ha sex i nån dag/vecka så att du har läkt ihop ordentlig annars skadar du dig om du kör på direkt efter. Dessutom kommer du inte tänka på sex efter förlossningen. Det lovar jag dig. Du kommer vara så upptagen med bebisen att du inte ens kommer ha tid att gå på toa i lugn och ro än mindre ha sex.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-12 20:36:10 följande:
    Hahaha mina franskakunskaper (tack för dessa Aynrand) säger att du pratar om kaffe och knull och en...kompis?
    Kompisen är nog Baloou
  • I Blackrose I

Jag fick lära mig följande för en stund sen. Vad säger ni?

"Det jag LÄSER på nätet är sällan något jag tror på, Mina ord hämtar jag via tve dokumentärer och diskussioner, Men du envisas 'hämta källa'! Källor är inte nyhetsblad och liknande men det är ERFARENHETER!"

• Perry the Platypus
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 22:35:58 följande:
    Jag måste verkligen hitta på något att göra på dagarna. Har en kompis som äger en butik. Tänkte prata med honom och se om jag kan få stå där några timmar per vecka så jag åtminstone får komma ut och träffa lite folk.
    Har du flyttat redan?
    *gäsp*
Svar på tråden Trash-tråden