• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 13:57:42 följande:
    Jag gillar iofs mörkhåriga oxå men om jag verkligen verkligen måste välja rent utseendemässigt (vilket jag sällan gör annars) så måste jag välja blont. 

Ja men verkligen tur att vi är olika så vi slipper slåss om samma!   
    Men blondiner är så långt ifrån vad jag identifierar mig med så jag är helt neutral när jag ser en.

Eller hur?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Nu ska jag gå och lägga mig en stund. Blir galen av att inte ha något att göra. Grrrrrrrrrrrr.

C u.

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 14:03:24 följande:
    Men blondiner är så långt ifrån vad jag identifierar mig med så jag är helt neutral när jag ser en.

Eller hur?

Hmm... Men jag kan ju verkligen inte säga att jag identifierar mig med blonda heller. Det handlar inte om det för min del tror jag. Eller så kanske det handlar om att jag inte tycker om mitt eget utseende och därför väljer en motsats... (analysera mera...)
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 14:09:10 följande:
    Hmm... Men jag kan ju verkligen inte säga att jag identifierar mig med blonda heller. Det handlar inte om det för min del tror jag. Eller så kanske det handlar om att jag inte tycker om mitt eget utseende och därför väljer en motsats... (analysera mera...)
    Vill du det?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 15:39:27 följande:
    Vill du det?
    Nä, knappast här.

Jag analyserar endast i slutna rum   
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-12 15:43:05 följande:
    Nä, knappast här.
    Jag analyserar endast i slutna rum   
    Vad bra att jag frågade innan jag skrev ett långt inlägg.
  • lille Birger

Min mamma och min moster blev typ upprörda över att jag hade handduken "som en tjej", alltså uppe i armhålorna istället för vid midjan.

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-12 16:30:39 följande:
    Min mamma och min moster blev typ upprörda över att jag hade handduken "som en tjej", alltså uppe i armhålorna istället för vid midjan.
    Frågar av ren nyfikenhet. Har du någon gång dragits till en kille sexuellt?

*Tar skydd ifall du tar illa upp*
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 16:32:28 följande:
    Frågar av ren nyfikenhet. Har du någon gång dragits till en kille sexuellt?

*Tar skydd ifall du tar illa upp*
    Nej, det har jag inte.
  • Perry the Platypus

*sjuuuuuuuuuukt förkyld*

*gäsp*
Svar på tråden Trash-tråden