• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 17:04:39 följande:
    *sjuuuuuuuuuukt förkyld*

Samma här men botar Kan jang, kaffe och Klaus Wunderlich
    Come on katten - det svänger ju...
  • Perry the Platypus
    Ernst Hugo skrev 2011-10-12 18:36:22 följande:
    Här kör jag på "The Rule of Four", näsdroppar, förkylningsmunspray (only in America, children, only in America) och värktabletter.
    *gäsp*
  • Ernst Hugo
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 18:38:47 följande:
    Här kör jag på "The Rule of Four", näsdroppar, förkylningsmunspray (only in America, children, only in America) och värktabletter.
    Ja jag glömde nässpray och paracetamol oxå.............

Har en 1-timmes dragning imorgon kl 8 för 30 nyckelpersoner i mitt projekt - Yippie 
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 16:32:28 följande:
    Frågar av ren nyfikenhet. Har du någon gång dragits till en kille sexuellt?

*Tar skydd ifall du tar illa upp*
    Vad har det att göra med hur man har handduken? Rynkar på näsan
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-10-12 18:36:22 följande:
    skrev du inte en gång att nybryggd kaffe luktade så gott så det knullar i näsan...knull i näsa är vad du behöver nu med tanke på din förkylning.........

Hej Baloou.........!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Perry the Platypus skrev 2011-10-12 18:38:47 följande:
    förkylningsmunspray eller snarare halsspray är sjukt bra, synd att man inte hittar här, går att köpa i frankrike med
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-10-12 19:11:14 följande:
    skrev du inte en gång att nybryggd kaffe luktade så gott så det knullar i näsan...knull i näsa är vad du behöver nu med tanke på din förkylning.........

Hej Baloou.........!

Bonsoir Aynrand, comment ça va?

Jo men just så skrev jag haha.........provade det men det funkade sådär *L*  
  • straight arrow
    I Blackrose I skrev 2011-10-12 14:04:11 följande:

Nu ska jag gå och lägga mig en stund. Blir galen av att inte ha något att göra. Grrrrrrrrrrrr.

C u.

Kan du inte hoppa på något slags volontärarbete under tiden tills ni flyttar? Stadsmissionen, Frälsis, äldrevården... något som ger dig nåt att göra på dagarna?
  • Aynrand
    straight arrow skrev 2011-10-12 19:42:29 följande:
    Kan du inte hoppa på något slags volontärarbete under tiden tills ni flyttar? Stadsmissionen, Frälsis, äldrevården... något som ger dig nåt att göra på dagarna?
    inte jag heller, det brukade finnas en kod typ alt 147 eller nå´t likande men jag kommer inte ihåg

annar kan du infoga symbol i word och det funkar här med....ç

"l´odeur du café fraichement fait...ç´a me baise le nez mes amis!!!!!!!!!"
Svar på tråden Trash-tråden