• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 17:41:32 följande:
    Hej Rose, och alla andra!

Jag har huvudvärk idag. Funderar på om jag ska prova whisky eller om jag ska ta treo istället. Treo lär funka bättre misstänker jag. 
    Men stackare. Treo lär hjälpa dig bättre om det är vanlig huvudvärk. Går det inte över tills du ska lägga dig så ta ett glas whiskey som får dig att däcka men prova treo först.

Kram. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    NG? Kommer du ihåg en SD:are vid namn Grind här på FL? Kommer ihåg något väldigt svagt men jag är inte säker.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand

Jag har huvudvärk idag. Funderar på om jag ska prova whisky eller om jag ska ta treo istället. Treo lär funka bättre misstänker jag. 
    du kan be...det kanske hjälper med som komplement till både spritt och treo alltså
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna

Poor thing!
    Aynrand skrev 2011-10-15 18:04:55 följande:
    du kan be...det kanske hjälper med som komplement till både spritt och treo alltså

Hjälper varken droger, sprit eller böner så är det nog helt enkelt slutet... Död

• och
    Yoyna skrev 2011-10-15 18:08:07 följande:
    Poor thing!
    Aynrand skrev 2011-10-15 18:04:55 följande:

Hjälper varken droger, sprit eller böner så är det nog helt enkelt slutet... Död

Det kan vara så.

Jag får prova att be. Om mango, eller vad menade du A?  Solig
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Yoyna
    och skrev 2011-10-15 18:12:00 följande:
    Det kan vara så.

Jag får prova att be. Om mango, eller vad menade du A?  Solig

Vore ju tråkigt iofs om det skulle vara slutet... Obestämd

Kan jag hjälpa dig på något sätt?  
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-15 18:15:56 följande:

Vore ju tråkigt iofs om det skulle vara slutet... Obestämd

Kan jag hjälpa dig på något sätt?  
    Du är snäll.

Jag har tagit treo, och det börjar faktiskt kännas bättre.  
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Yoyna
    och skrev 2011-10-15 18:22:25 följande:
    Du är snäll.

Jag har tagit treo, och det börjar faktiskt kännas bättre.  

Snäll??? Jag gör bara saker som jag förväntar mig att jag kommer att bli tusenfalt belönad för... {#emotions_dlg.djavulsk}

Så va skönt att treon hjälper!  
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 17:48:34 följande:
    NG? Kommer du ihåg en SD:are vid namn Grind här på FL? Kommer ihåg något väldigt svagt men jag är inte säker.

Hmmm...

Ringer ingen klocka direkt. Fanns något med G-något men jag tror inte det var Grind. 
Svar på tråden Trash-tråden