• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 18:33:44 följande:
    Hmmm...

Ringer ingen klocka direkt. Fanns något med G-något men jag tror inte det var Grind. 
    Jag är nästan 99% säkert på att det är en troll som börjat gå folk på nerverna i Islam-tråden. Kan bara inte koppla i vilken diskussion jag har sett honom. Grrrrrrr. Har ingen större lust att gå igenom alla trådar jag har i favoritlistan men jag lär väl göra det. Var det i kusintråden han fick ur sig nåt om att måla väggen med hans barns blod om h*n gifte sig med en blatte eller var det i en SD-tråd men jag är säkert på att det är en troll. Synd att folk går på hans snack. Ska kolla igenom min favoritlista senare ikväll när barnen lagt sig.
    *Är tjurskallig och grällsjuk *

Kram Och. Skönt att du mår bättre.

Hoppas allt väl med er andra. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Yoyna

Rose: Bra med mig tack, min man kommer hem inatt (han har varit borta en vecka) Känns skönt!

Hur är det med dig? 

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-15 19:01:38 följande:
    Rose: Bra med mig tack, min man kommer hem inatt (han har varit borta en vecka) Känns skönt!

Hur är det med dig? 
    Ärligt? Piss men skitsamma.

Härligt att din man kommer hem ikväll. Då lär du väl inte kunna sitta imorgon.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 18:59:03 följande:
    Jag är nästan 99% säkert på att det är en troll som börjat gå folk på nerverna i Islam-tråden. Kan bara inte koppla i vilken diskussion jag har sett honom. Grrrrrrr. Har ingen större lust att gå igenom alla trådar jag har i favoritlistan men jag lär väl göra det. Var det i kusintråden han fick ur sig nåt om att måla väggen med hans barns blod om h*n gifte sig med en blatte eller var det i en SD-tråd men jag är säkert på att det är en troll. Synd att folk går på hans snack. Ska kolla igenom min favoritlista senare ikväll när barnen lagt sig.
    *Är tjurskallig och grällsjuk *

Kram Och. Skönt att du mår bättre.

Hoppas allt väl med er andra. {#emotions_dlg.flower}

Kusintråden höll jag mig lååååååååååångt ifrån hahaha...
    Finns så många blåsta provokatörer på FL.

Hoppas allt är bra med dig    
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 19:05:16 följande:
    Kusintråden höll jag mig lååååååååååångt ifrån hahaha...
    Finns så många blåsta provokatörer på FL.

Hoppas allt är bra med dig    
    Hehehehehe, tack för skratten. Kyss

Nej, men jag överlever.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 19:04:24 följande:
    Ärligt? Piss men skitsamma.

Härligt att din man kommer hem ikväll. Då lär du väl inte kunna sitta imorgon.

Nån speciell anledning eller är allt allmänt dåligt?

Jag skulle önska att du hade rätt men jag tror inte att det blir riktigt så...  
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-15 19:07:46 följande:
    Nån speciell anledning eller är allt allmänt dåligt?

Jag skulle önska att du hade rätt men jag tror inte att det blir riktigt så...  
    Allmän grinig plus att jag önskade man komma undan med mord här i Sverige. Ser bara rött just nu angående en viss person isläkten.

hoppas jag har rätt. Puss på dig.
  • I Blackrose I

Grrr, jag är 100% säkert nu att jag har sett Grind i en Sd-tråd eller muslimtråd innan sommaren men fan jag orkar inte gå igenom alla trådar jag har i favoriten. Det stör mig att folk tar honom på allvar.

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 19:12:08 följande:
    Allmän grinig plus att jag önskade man komma undan med mord här i Sverige. Ser bara rött just nu angående en viss person isläkten.

hoppas jag har rätt. Puss på dig.

Allmänt grinig vet jag hur det känns att vara! Det är inget vidare, jag tänker på dig!

Råttgift nästa gång ni äter middag ihop?

Jag får säkert vad jag behöver och förtjänar men inte inatt. Han brukar inte vara så pigg efter en vecka i skogen...     
Svar på tråden Trash-tråden