• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 19:20:13 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m58474266-124....

Den här tex? Favoritämnet verkar vara att Sverige är för svenskar och att alla andra ska kastas ut.  

Tack, tänkte väl att jag hade rätt. Hur sökte du?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 20:06:23 följande:
    Tack, tänkte väl att jag hade rätt. Hur sökte du?
    Sökte på familjeliv, grind skrev, 2011-06 tex. Fast jag sökte på Rose och grind och familjeliv tror jag, förresten. Använd google och sök, och sen klickar du på "fler resultat från familjeliv.se".
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-15 19:46:58 följande:

Allmänt grinig vet jag hur det känns att vara! Det är inget vidare, jag tänker på dig!

Råttgift nästa gång ni äter middag ihop?

Jag får säkert vad jag behöver och förtjänar men inte inatt. Han brukar inte vara så pigg efter en vecka i skogen...     
    Svampstuvning funkar väl alltid? Man kan ju ta fel sort av misstag om man inte brukar plocka svamp i skogen.
  • Yoyna

NG, kollar du på tvåan? En film som kombinerar några av dina intressen tror jag!

• Yoyna
    och skrev 2011-10-15 21:38:00 följande:
    Svampstuvning funkar väl alltid? Man kan ju ta fel sort av misstag om man inte brukar plocka svamp i skogen.

Absolut!!! Det kan ju sluta riktigt illa om man inte är uppmärksam!
  • och
    Yoyna skrev 2011-10-15 21:45:21 följande:

Absolut!!! Det kan ju sluta riktigt illa om man inte är uppmärksam!
    Det är dessutom väldigt plågsamt.
  • Yoyna
    och skrev 2011-10-15 21:47:40 följande:
    Det är dessutom väldigt plågsamt.
    Desto bättre!
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-10-15 21:44:14 följande:
    NG, kollar du på tvåan? En film som kombinerar några av dina intressen tror jag!

Haha JA, jag påpekade just för någon att det var en bra film på SVT2 som någon inte låter mig se, eftersom CNN är mer...relevant.

Jag laddar ner den och ser den senare helt enkelt.    
  • sumpbävern

Jössen, tråden för inbördes beundran? 

Svar på tråden Trash-tråden