• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 11:35:23 följande:
    Jag brukar mest hålla mig till Islamdiskussionerna och är väl hatad av dom flesta som brukar va och diskutera i dom trådarna. Här är mina senaste diskussioner om någon är intresserad.

www.familjeliv.se/Forum-26-66/m61314748.html  Varför man väljer att tro.

www.familjeliv.se/Forum-26-66/m61192710.html  Islam befriar kvinnan.

Din avatar är ursexig. Skål
    Bra du skriver, Rose.

Det finns många underliga människor på FL, men Flashback är klart värre. Där brukar jag bli rent äcklad av inlägg, här blir jag mest trött.
    ♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-14 21:56:07 följande:
    Och:

Gud vad Aynrand kommer att ÄLSKA din bild hahaha!  Hjärta
    Snacka om det.......den bild är fullständigt outrageous and wonderful
    skulle kunna ge stånd till ett lik

haha
    hej alla by the way
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 12:06:33 följande:
    Bra du skriver, Rose.

Det finns många underliga människor på FL, men Flashback är klart värre. Där brukar jag bli rent äcklad av inlägg, här blir jag mest trött.
    Tack gumman. Biter mig hård i fingrarna i bägge diskussionerna för att inte flyga upp i taket. Tycker jag klarat mig hyfsad bra hittils.

Hur är det med dig?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-10-15 14:52:22 följande:
    Snacka om det.......den bild är fullständigt outrageous and wonderful
    skulle kunna ge stånd till ett lik

haha
    hej alla by the way

Haha...du får ha den som wallpaper på din dator...
    Tänkte på dig så fort jag såg dig. 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 15:04:15 följande:
    En del trådar är heeeeelt sjuka. Jag får psykbryt av att hänga där. Vissa trådar får mig att vilja flytta från planeten jorden.
    Mmm, hamnat i en diskussion med en totalt hjärndöd individ och jag blir mörkrädd att det finns sådana människor. Den här fick jag läsa idag när jag loggade in där bland annat. Förvånad

"Jag längtar till nästa -------- demonstration så att jag på egen hand kan bränna ner den persiska flaggan."
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-10-15 15:15:04 följande:
    Mmm, hamnat i en diskussion med en totalt hjärndöd individ och jag blir mörkrädd att det finns sådana människor. Den här fick jag läsa idag när jag loggade in där bland annat. Förvånad

"Jag längtar till nästa -------- demonstration så att jag på egen hand kan bränna ner den persiska flaggan."

Ja jag har läst så mycket sjukt att jag inte ens kan upprepa det...

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 15:01:48 följande:
    Haha...du får ha den som wallpaper på din dator...
    Tänkte på dig så fort jag såg dig. 
    Hmm du tänkte rätt...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och

Hej Rose, och alla andra!

Jag har huvudvärk idag. Funderar på om jag ska prova whisky eller om jag ska ta treo istället. Treo lär funka bättre misstänker jag. 

♥ Jag tillhör Anton. Bara Anton. ♥
Svar på tråden Trash-tråden