Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Jag måste erkänna att jag tappat tråden.
    Jag fattar inte havrefras?
    Skriver "och" en bok?
    Vem ska göra cam shower? 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-11-01 20:46:02 följande:
    NG: Och säljer cam-shower för att finansiera sitt bokprojekt om en utnyttjad prinsessa. Den boken kommer bli en säljsuccé och i sin tur finansiera vårt kvinnokollektiv.

(som vi letar lämplig lokal för PM).
    Aha!

Lämplig lokal till vad?
    Jag vill ha ett kvinnokollektiv, helst igår typ. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:50:24 följande:

Jasså vill du? Det var lustigt för jag vill också ha ett kvinnokollektiv (fast det räcker med så där 3-4 st)
    Jag vill inte ha män i mitt. Faktiskt.

Jag söker upp det manliga könet när jag är kåt. Men orka leva med det. 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-11-01 20:56:23 följande:
    Ja.

Fast det första exet kommer att bli en present. Birger ska nämligen ha en bebis snart. 

Möjligen får jag dedicera hela boken till hans ofödda bebis eftersom jag fick inspirationen därifrån. Kanske inte all inspiration, men ändå.  
    Tack för uppdateringen!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 20:58:53 följande:

Jag vill heller inte ha män i mitt kvinnokollektiv så där håller jag med .

Du är lite revolutionär (i relation till den allmänna opinionen) på riktigt med din andra mening. Beroende på hur du menar. Men jag håller med (tror jag). Måste man leva tillsammans med någon??
    Ja precis, måste man leva tillsammans med någon?
    Jag tror inte att jag vill det. Eller så har jag bara inte hittat rätt person. Men alla kompromisser, en annan människa att anpassa sig efter, jag vet inte...
    Jag har min dotter och var ganska ung när jag fick henne, så vi har en fin relation.
    Har bott tillsammans med mer än en man och jag orkar till slut inte. Hur man än vänder och vrider på det blir det till slut begränsande, iaf för mig och vem jag är.
    Och jag vill inte ha det så. Hellre då en innerlig relation med en man som jag inte bor tillsammans med.
    Kanske ett öppet förhållande, en älskare, eller liknande.

Sedan får jag lite ångest och tänker "f-n jag kommer dö ensam" men det gör vi ju alla ändå... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 21:08:55 följande:
    Håller med om allt (utom dottern då).
    Känner exakt likadant. 
    Hjärta Jaså? Jag visste inte att du också kände så, det känns mkt fint att du kan relatera.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-11-01 21:11:40 följande:
    Skriver under jag med NG.
    I know baby
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 21:26:15 följande:

Du menade som jag tänkte. Jag håller med. Som det ser ut dock så anses det lite supsekt med någon som INTE vill leva i ett traditionellt parförhållande. Det finns nog ingen singel som är över 30 som inte ständigt får frågan "Har du träffat någon? Skall du inte träffa någon". Därav kommentaren om att vara revolutionär. För det är lite samhällsomstörtande och mot den allmänna åsikten. En kvinna (och även man) MÅSTE ha inställningen att man skall leva med någon.

Skulle jag idag skilja mig skulle jag inte söka efter att starta ett nytt parförhållande. Familjen 2.0 typ. Det finns för mycket krångligheter för att det skall fungera. Och då menar jag inte mig själv för jag är väldigt enkel (eller tja kanske inte). Att vara ett par innebär inte att man med automatik har uppnått ett fullvärdigt liv. Inte om man måste kompromissa med sig själv och sina önskningar.Man kan ha en fullvärdig relation utan att man delar på tv och tvättmaskin.  Varför välja bort det man själv anser viktigt Egoistiskt? Ja men alla är vi egoister. Det gäller bara att förstå det själv.
    Där säger du något vääääldigt väldigt sant PM.
  • Nice Girl Wrong Place

Godmorgon och helt apropå ingenting (nej man ska inte döma och alla har vi olika preferenser och alla har rätt till sin egen sexualitet...) så upprörs jag lite inombords av många svar i följande tråd;
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67272316.html
    Ja absolut, smeta in lite sperma i hans ansikte...så han vet hur hemskt det är liksom.

Nu är såklart inte alla mäns önskan att få spruta i en kvinnas ansikte, men hela INSTÄLLNINGEN till sperma är ju så jäkla avtändande, eller? 

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 09:42:24 följande:
    Jag vet att jag inte uppskattar sperma i ansiktet, men jag har så svårt för konsistensen och doften.. :O Smaken har jag inga problem med, det är konsistensen lukten och att det är varmt. :O 

Jag har svårt att äta banan med pga konsistensen. xC

men som sagt, sperma i fejset/munnen är ingen hit för mig, men visst har jag väl "offrat" mig några gånger Solig 
    Ja men se det har jag inga problem med. Jag skulle haft problem om du skrivit;

"Eeeewwww, ja kanske när jag fått smetat in sperma i min mans ansikte och kastat ut hans porrskadade ass, så skulle han möjligtvis få spruta i mitt ansikte som en avskedsgest". 

Personligen älskar jag doften, på riktigt. Jag älskar sperma. Måste vara porrskadad. Fan.  
Svar på tråden Trash-tråden