Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

FreeForAll skrev 2012-11-02 21:20:39 följande:
    Det tror jag säkert (att de är trevliga) men jag har inte tid. Och är nog lite för pryd.

Ville bara kika in och säga hej. Ha de gött, snuskhumrar!
    Haha...

Jaja du vet var jag finns! Hjärta 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 21:23:19 följande:
    Du glömde, Maria, att vi måste kleta på deodorant också.....
    Jobbigt hörru.

Kom tillbaks när du måste, ha i balsam, skölja ur balsam, smörja in hela kroppen med lotion, noppa ögonbrynen, lägga underlagskräm, kanske lite foundation, börja torka håret (tar ca 10 min med hårfön), sedan mascara, trosor, BH och alla andra eventuella tillbehör. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 21:25:42 följande:
    Ja vem fan har tid. Istället för att utföra stordåd för mänskligheten sitter man här och går igenom den 918:e tråden om kuklängder, islamofobi och analsex. Det är något slags självspäkning, gissar jag.
    Visst är det fascinerande?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 21:33:28 följande:
    Noterade du att samtliga vapen var rekylfria, tom hagelsprakaren, PM, det är fanimej en renodlad skandal. Noll trovärdighet. Kalla mig vapenbög eller va fan du vill, PM, men en såpass enkel sak är hur jävla enkelt att få rätt i en modern film. Sen var handlingen kass också. Bra skådisar dock. Så, nu var jag positiv också.

Min filmsmak är förövrigt av högsta klass. Jag gillar tex "The Help" och "I Tjurens Tecken", bara för att nämna några. 

"La Haine" däremot, är värsta jävla dyngan. 
    75 000 tummen ner.
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 21:33:36 följande:
    Anton is way ahead of you! Det där har han kört i flera år.
    Ouch!
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-11-02 21:34:30 följande:
    Någon som har ett bra tips på vattenrika här i tråden?

Vilken sort är bäst? Stor eller liten? Någon bra ställe på nätet att köpa på?
    Tyvärr, vet knappt vad det är. En fisk?
    Jag kan rekommendera; vin, poesi och bra musik. 
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-11-02 21:36:33 följande:
    viktigaste ordet felstavat, under all kritik

*vattenpipa

skulle det vara Drömmer 
    Hahaha ja deeeeet kan jag mer om!
    Jag skulle rekommendera att gå till en orient livs eller liknande där du bor och kolla in dem. De vet dessutom mycket om dem. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 21:40:06 följande:
    Du skrev nog fel här, Maria, det var en uppåtgående tumme som tillval i ditt inlägg. Så du är helt inne på rätt linje. Vilket gläder mig, Maria, att du till sist insåg att jag har rätt...

Tack, Maria. Glad
    Nope. Nope och...nope.
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-11-02 21:45:06 följande:
    Är det bra? Bättre än vanlig pipa? Förstår att röken kallnar av, vilket låter tilltalande

Tack för tipset. Jag skall kolla i närmsta orient livs. 
    Jag gillar varken vattenpipa eller vanlig pipa.

Jag röker helst bara naturliga saker som kan rullar i rizla. 
Svar på tråden Trash-tråden