Du glömde, Maria, att vi måste kleta på deodorant också.....
Jobbigt hörru.
Kom tillbaks när du måste, ha i balsam, skölja ur balsam, smörja in hela kroppen med lotion, noppa ögonbrynen, lägga underlagskräm, kanske lite foundation, börja torka håret (tar ca 10 min med hårfön), sedan mascara, trosor, BH och alla andra eventuella tillbehör.
Ja vem fan har tid. Istället för att utföra stordåd för mänskligheten sitter man här och går igenom den 918:e tråden om kuklängder, islamofobi och analsex. Det är något slags självspäkning, gissar jag.
Noterade du att samtliga vapen var rekylfria, tom hagelsprakaren, PM, det är fanimej en renodlad skandal. Noll trovärdighet. Kalla mig vapenbög eller va fan du vill, PM, men en såpass enkel sak är hur jävla enkelt att få rätt i en modern film. Sen var handlingen kass också. Bra skådisar dock. Så, nu var jag positiv också.
Min filmsmak är förövrigt av högsta klass. Jag gillar tex "The Help" och "I Tjurens Tecken", bara för att nämna några.
Hahaha ja deeeeet kan jag mer om!
Jag skulle rekommendera att gå till en orient livs eller liknande där du bor och kolla in dem. De vet dessutom mycket om dem.
Du skrev nog fel här, Maria, det var en uppåtgående tumme som tillval i ditt inlägg. Så du är helt inne på rätt linje. Vilket gläder mig, Maria, att du till sist insåg att jag har rätt...