Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-11-02 09:44:18 följande:
    Eftersom jag inte uppskattar det varför skall jag då tvinga upp det i karlns ansikte för?
    För att HAN ska känna hur det KÄNNS. 
    Samma logik finns på FL för analsex. "Jaha stoppa upp en gurka i din mans rumpa så han vet hur det känns".
    För det första skulle han kanske gilla det och för det andra är det bara löjligt. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 09:48:18 följande:
    jag gillar att se sperma på mig själv och tycker det är suupersexigt med sperma i ansiktet.. bara det att doften förstör allt för mig. :( 

jag önskar jag unde vara en bigtime cumwhore. :(((

Nej.. så behöver man ju inte säga det.. Varför inte bara säga "Det är inget för mig" :S  
    Stackare, "vacker i vitt" sa någon en gång till mig hahaha...

Ja men precis, jag blir lite stött av alla äckelkänslor/uttryck som bara väller ut.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-02 09:49:32 följande:
    Mer fascinerad av dem som kommer med kommentarer som "gör han det så är det det sista han gör i livet".
    Vad är det för inställning? Vad hände med leklusta och nyfikenhet?
    Ja, det är ju lite samma grundinställning som det andra...
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 09:52:56 följande:
    NG, jag gillar dig fast du tar sperma i ansiktet, <3 
    Tack. Jag gillar dig fast du inte gillar doften av sperma.

Bonding. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 10:21:30 följande:

Hela inställningen till sex antagligen som är avtändande. Inte för att ansiktssprut är något som jag tycker är speciellt viktigt. Som omväxling men framförallt som sidoeffekt kanske hmm.

Det där "låt han känna hur det är" argumentet är så enormt töntigt. Dessutom inte något som verkar avskräckande på mig iaf. Jag skulle aldrig begära att en partner gör något som jag inte själv är beredd att göra. Smeta in min sperma i ansiktet? Big deal.

Förstår alls inte vad är så farligt med lite sperma. Haha för den delen har jag råkat spruta mig själv i ansiktet av misstag några gånger . Dog inte av det direkt.

På tal om ansiktssprut så kom jag på ett uppslag för Performance Art för några dagar sedan. Där det ingår som moment. Andy Warhol, släng dig i väggen.
    Hmm jag finner det smått frustrerande att inte kunna vara helt outspoken på forumet haha...
    Men för mig är sperma i ansiktet främst den visuella effekten, det är vackert, rinnande masscara, en rinnande kladdig sats, ett tacksamt leende och en man med ett grepp, fortfarande hårt, om mitt hår. 
    Det är vackert, jag har sett det. Så att säga.

Dessutom gillar jag kladd.

Och du har en mycket sund inställning för övrigt. Håller helt med, smeta in sperma i ansiktet, big deal!  
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-02 10:37:32 följande:
    Det finns rum att prata om sånt i NG. Men du behöver inte berätta. Jag tänker likadant själv. En mycket trevlig bild.
    Mm jag vet men nja...
    Ja, visst är det? Sperma i ansiktet är ju främst det, en visuell effekt. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 10:41:25 följande:
    Exakt. Jag tror du skulle gilla min Performance Art föreställning. . Precis just det välsminkade ansiktet och med en rinnande sats. Problemet är att det oftast är svårt att få till det visuella för i det läget har oftast kvinnans makeup gått åt pipan redan, frisyren också
    Ja men det är ju det som är det vackra. Det ska inte vara en kvinna med perfekt make up och tillrättalagt hår som tacksamt och mycket tillfredsställt ler lite mot kameran.
    Vill man dokumentera hela processen finns video...men för mig är det just stillbilden av den kvinnan och mannens utsträckta hand och grepp om håret som är enastående vackert. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-02 10:41:58 följande:
    Nu skall jag göra mig anständig.. puss på er! 
    Jag med snart!
    Puss! 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-02 11:08:16 följande:

Jo det är sant. Fast jag tänder lite på tanken att precis innan sprutet är det en perfekt makeup och sen sprutet som ödelägger det hela .

PMs föreställning "Glädjetårar":

Filmad i svartvit. Ett kalt vitmålat rum. En enkel pinnstol. En vacker välmakad kvinna sitter på stolen. Hennes blick är outtrycklig. Tittar rakt fram (alt kan hon läsa en dikt eller typ en nyhetsartikel). Sitter med knäna ihop, händerna vilar i knät. Hennes fingrar rör sig lite nervöst.Det är komplett tyst men alla ljud som hörs är kraftigt förstärkta.

In kommer två män. Nakna. Man ser dem bara bakifrån. De går fram till kvinnan, ställer sig snett framför henne på vardera sidan. Man ser hur männens händer rör sig upp och ned (men man ser inga organ). Han till vänster med vänsterhanden och han till höger med högerhand. Ljuden av det de gör är förstärkta. Kvinnan rör inte en min.

Männen närmar sig kvinnan. Man ser hur båda rycker till. Sen går de ut till sidan åt var sitt håll och förvinner ur bild.

Kameran zoomar in långsamt mot kvinnans ansikte. Hon ler. Ett stort brett leende. En sats på respektive kind som rinner som stora tårar längs kinderna. Glädjetårar. Blandar sig med make upen. Hon tar sitt pekfinger och fångar upp en del av satsen med fingret. Stoppar fingret i munnen och slickar av det.

Det är sånt jag funderar på när jag är ute och promenerar.
    Haha...väldigt vackert och poetiskt

För min del ska nog make upen vara ganska utsmetad innan satsen. Gärna av tårar (framkallade) av något djupt ner i halsen, kinder som rodnar av örfilar, saliv som droppar nerför hakan och över brösten.

Men det du just beskrev var väldigt vackert. 
  • Nice Girl Wrong Place

Haha ah, mina tankar vandrade långt från föreställningsvärlden haha...

Ja absolut, en sådan föreställning bör snarast sättas upp.

Svar på tråden Trash-tråden