PrimitivMan skrev 2012-11-02 10:21:30 följande:
Hela inställningen till sex antagligen som är avtändande. Inte för att ansiktssprut är något som jag tycker är speciellt viktigt. Som omväxling men framförallt som sidoeffekt kanske hmm.
Det där "låt han känna hur det är" argumentet är så enormt töntigt. Dessutom inte något som verkar avskräckande på mig iaf. Jag skulle aldrig begära att en partner gör något som jag inte själv är beredd att göra. Smeta in min sperma i ansiktet? Big deal.
Förstår alls inte vad är så farligt med lite sperma. Haha för den delen har jag råkat spruta mig själv i ansiktet av misstag några gånger

. Dog inte av det direkt.
På tal om ansiktssprut så kom jag på ett uppslag för Performance Art för några dagar sedan. Där det ingår som moment. Andy Warhol, släng dig i väggen.
Hmm jag finner det smått frustrerande att inte kunna vara helt outspoken på forumet haha...
Men för mig är sperma i ansiktet främst den visuella effekten, det är vackert, rinnande masscara, en rinnande kladdig sats, ett tacksamt leende och en man med ett grepp, fortfarande hårt, om mitt hår.
Det är vackert, jag har sett det. Så att säga.
Dessutom gillar jag kladd.
Och du har en mycket sund inställning för övrigt. Håller helt med, smeta in sperma i ansiktet, big deal!