Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Fast de är vackra, vattenpipor alltså.

Denna sida är bra;  http://www.vattenpipan.com/
    Finns mycket tillbehör också, rengöring osv.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    oOOo oOOo skrev 2012-11-02 21:49:38 följande:
    Naturliga saker? Tobak är väl naturligt, eller vad är det mer du röker Drömmer
    Jag tänker inte röka meth nej. 
    Rizla är väl som en vanlig cigarett? 
    Haha...vi lämnar det.

Rizla, papperet Man kan ju rulla lite vad man vill i det... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Hahaha jag vet inte om det är vinet, eller bara sjukt kul på riktigt...
    Men jag döööör...

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-02 23:00:22 följande:
    Systembolagets alkoapp suger. Enl den är jag i princip döende och ligger i en buske.
    Styrkekraaaaaaaaaaaaaaaam! Död
  • Nice Girl Wrong Place

Fast många inbördeskrig är inte alls onödiga, beroende på hur man definierar onödig.

Många gånger handlar det ju om underliggande orättvisor och ohörda röster som exploderar.
    Tänker på Sudan, både nord/syd och Darfur.
    Krig är ju på något sätt alltid onödigt men det är ofta när det gäller inbördeskrig, ett resultat av förtryck och orättvisor i en diktatur.

• Nice Girl Wrong Place

Visst PM, men det du skriver är ju just de orsaker som man oftast först tänker på. Men inga av dessa stämmer i mina exempel (som är långt ifrån de enda).

Diktatur är onödigt, förtryck är onödigt och orättvisor är onödiga. Konflikter (som ibland ses som revolutioner av de förtryckta) som gror ur detta är således inte alltid onödiga

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-04 11:58:47 följande:

Haha en fråga som passar kvinnorna i den här tråden och Agri i synnerhet (det var henne Freud tänkte på när han skrev om penisavund ):

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m65048688.html

Kändes som en mycket relevant fråga! 
  • Nice Girl Wrong Place
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15719123.ab
    Ganska intressant faktiskt.
    FL tas till och med upp haha...

"På olika mötesplatser på nätet märks en rädsla bland föräldrar att få white trash-stämpeln, eller att ge sitt barn ett ”WT-namn”.

En anonym mamma på forumet Familjeliv ställer frågan:

”Jag är lite över 20, har ingen fast anställning, levt på soc och fick barn i tonåren och inget körkort, är jag ett white trash?”

Hon berättar att hon söker jobb hela tiden, att hennes barn har ett ”vanligt” namn och att ingen av dem går i trasiga kläder."

Svar på tråden Trash-tråden