• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-11-08 20:48:42 följande:

Nä, vad är lätt att sortera ut här i livet? Alltid är det väl nått som är rötigt och lite ihoptrasslat? Fan nu är det ju snart jul, då lär man väl stå där med trassliga julslingor och julsnören och vända ut och in på sig själv för att göra alla till lags ändå tills tårarna sprutar...
    Fler är enstaka av mina jular har varit som en Norén-pjäs men konstigt nog minns kag mest de fina där julstämningen infunnit sig så där lite oväntat.

Själv ser jag fram emot att ta ingranen med dottern den 23:e med dottern så som den ganska nya traditionen bjuder Solig 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 20:52:12 följande:
    Fler är enstaka av mina jular har varit som en Norén-pjäs men konstigt nog minns kag mest de fina där julstämningen infunnit sig så där lite oväntat.

Själv ser jag fram emot att ta ingranen med dottern den 23:e med dottern så som den ganska nya traditionen bjuder Solig 

Jul är mysigt. Jag är galet julfanatiskt men oxå så familjekär att jag helst vill fira med alla samtisigt vilket för det mesta resulterar i att vi mest åker runt... Men det är bra ändå! 

Huvidsaken är ju att barnen har det mysigt!  
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 20:52:12 följande:
    Efter ett antal jular med dysfunktionell släkt så har vi de senaste 4 åren lämnat stan under julveckan. Bästa julklapp jag någonsin givit mig själv.

Vacklar mellan italienska alperna eller solstol i jul.

.......(fast jag är en juljunkie så hemmet är pyntat och så)
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-11-08 20:14:31 följande:
    Allts,å det är inte en evighet det handlar om. Barnet och graviditeten är deras gemensamma beslut och även om det är svårt att tro det så överlever människan utan sex. Och som sagt, de skulle kunna hitta andra sätt.  
    Jag skulle kunna klara mig i 9 månader med mina rumpbilder.
  • lille Birger

Vill någon följa med Birger på picknick i morgon? {#emotions_dlg.flower}

• Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-08 21:04:14 följande:
    Jul är mysigt. Jag är galet julfanatiskt men oxå så familjekär att jag helst vill fira med alla samtisigt vilket för det mesta resulterar i att vi mest åker runt... Men det är bra ändå! 
    Det är exakt det där "motorvägsfirandet" som ger mig tuppjuck. Flyr hellre landet.
    Naughty by nature
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-08 21:16:11 följande:
    Det är exakt det där "motorvägsfirandet" som ger mig tuppjuck. Flyr hellre landet.

Ja, till sist ledsnar man ju... I år är iofs inte mina småbröder hemma och min mamma har en ny man så det kommer alla fall inte vara samma sak med min sida av släkten så planen är att vi ska fira bara med min mans syster och familj å svärisarna. Inte åka bil på julafton iaf.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-11-08 21:14:48 följande:
    Vill någon följa med Birger på picknick i morgon? {#emotions_dlg.flower}
    Picknick?
    Lite kyligt men äventyrligt?
    Naughty by nature
  • I Blackrose I

Jag kommer sakna julskyltningen iår....

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-11-08 21:39:27 följande:
    Picknick?
    Lite kyligt men äventyrligt?
    Man kan ju lägga ut sin snuttefilt på vardagsrumsgolvet och låtsas att man är utomhus. Cool
Svar på tråden Trash-tråden