• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 19:49:05 följande:
    Vad tycker ni om denna tråden...........

www.familjeliv.se/Forum-4-252/m61963805.html
    Jag tycker hon är självisk och elak som inte ens kunnat ge honom en avsugning under hela den här tiden. Och jag tycker han är dum i huvudet som blir arg när hon säger nej, han måste respektera det. han kunde ju lägga fram det lite snyggare faktiskt.
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-08 22:06:36 följande:
    Man kan ju lägga ut sin snuttefilt på vardagsrumsgolvet och låtsas att man är utomhus. Cool
    Jag och mina kompisar brukade ha innepicknick när vi gick i högstadiet. Vi kallade det "turkisk picknick" har ingen aning om varför hahaha
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-08 22:13:53 följande:
    Jag tycker hon är självisk och elak som inte ens kunnat ge honom en avsugning under hela den här tiden. Och jag tycker han är dum i huvudet som blir arg när hon säger nej, han måste respektera det. han kunde ju lägga fram det lite snyggare faktiskt.
    Jag håller faktiskt med.

Samtidigt är det här ett så typiskt problem. Kvinna är gravid och trött, när man inte har sex vill man inte heller ha sex. Mannen känner sig utanför för han förstår inte att det är en verklig bebis som ligger i magen och har inte knytit an till barnet på samma sätt.

Sen kommer ungen ut, och då känner han sig ännu mer utanför och jobbar över istället för att gå hem till bebisen. Mamman är trött av all nattamning och vill fortfarande inte ha sex, och då kommer pappan att regga sig på FL och inboxa mig med sliskiga förlsag om sex utan att fråga frugan först. Skål

Nej, men lite åt det hållet. 

The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-08 22:23:29 följande:
    Jag håller faktiskt med.

Samtidigt är det här ett så typiskt problem. Kvinna är gravid och trött, när man inte har sex vill man inte heller ha sex. Mannen känner sig utanför för han förstår inte att det är en verklig bebis som ligger i magen och har inte knytit an till barnet på samma sätt.

Sen kommer ungen ut, och då känner han sig ännu mer utanför och jobbar över istället för att gå hem till bebisen. Mamman är trött av all nattamning och vill fortfarande inte ha sex, och då kommer pappan att regga sig på FL och inboxa mig med sliskiga förlsag om sex utan att fråga frugan först. Skål

Nej, men lite åt det hållet. 

Jamen typ

Men jag blir lite trött på resonemanget. Det är så många kvinnor som anser sig ha rätt i allt bara för att de är gravida och mannens behov finns inte. Han ska bara vänta och ha tålamod och trycka undan sina egna behov hela tiden och såfort han ens viskar om att han kanske vill ha något också så är han ett svin som ska dumpas.
  • lille Birger
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 19:56:27 följande:
    Blir bara så trött på alla som genast ett feminist-martyrskap i respons på ett situation där det uppenbart handlar om taskig dialog mer än något annat.  
    Men det blir väl likadant när en man skriver om ett dåligt förhållande? Kolla bara hur mycket uppmärksamhet och medhåll denna tråden fått: www.familjeliv.se/Forum-9-200/m61969304.html
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2011-11-08 22:20:16 följande:
    Jag och mina kompisar brukade ha innepicknick när vi gick i högstadiet. Vi kallade det "turkisk picknick" har ingen aning om varför hahaha
    Har man öppen spis kan man elda i den och låtsas att man eldar utomhus. Drömmer
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-08 23:32:06 följande:
    Hemmavalborg!!!
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-11-08 23:32:06 följande:
    Hmmmm.... känns som jag avverkat picknicken redan ikväll. Har legat på fårskinnsfällen och pimplat rödvin framför öppna spisen.
    Naughty by nature
  • MrsAssault

Jag är kissnödig men har lagt mig fel i soffan så jag kommer knappt upp hahahaha jävla karln är i malmö så han kan inte hjälpa mig

Svar på tråden Trash-tråden