• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-09 14:40:26 följande:
    Vilken kategori ska jag välja om jag vill starta en tråd om snuttefiltar? Nalle
    sex och sån´t med "snuttefilt och fetish"
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-11-08 22:13:53 följande:
    Jag tycker hon är självisk och elak som inte ens kunnat ge honom en avsugning under hela den här tiden. Och jag tycker han är dum i huvudet som blir arg när hon säger nej, han måste respektera det. han kunde ju lägga fram det lite snyggare faktiskt.
    Du låter uppfriskande pragmatisk och helt utan ironi - sympatiskt
    Come on katten - det svänger ju...
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-11-09 19:08:11 följande:
    Jag hatar kvinnor.

Nu var du allt ironisk Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-08 22:13:53 följande:
    Jag tycker hon är självisk och elak som inte ens kunnat ge honom en avsugning under hela den här tiden. Och jag tycker han är dum i huvudet som blir arg när hon säger nej, han måste respektera det. han kunde ju lägga fram det lite snyggare faktiskt.
    Instämmer....handarbete funkar också .....
    det är fan inte lätt att leva på jorden!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-09 19:14:23 följande:
    Instämmer....handarbete funkar också .....
    det är fan inte lätt att leva på jorden!
    Alltså jag och min man har inte sex för tillfället eftersom jag tycker det är lite läbbigt när bebisen håller på och bökar och jag får jobbiga sammandragningar när jag får orgasm. Men alltså jag suger av honom och gör andra grejer, dessutom får han ha sex med andra om han vill. Skulle aldrig drömma om att tvinga honom till celibat bara för att jag själv avstår. Vi är ju två personer, man måste inte göra precis allt tillsammans
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-09 15:39:08 följande:
    sex och sån´t med "snuttefilt och fetish"
    Men det är ju inte en sån tråd jag vill göra. Rynkar på näsan
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-09 20:58:59 följande:
    Men det är ju inte en sån tråd jag vill göra. Rynkar på näsan
    ok fast du vet att mitt svar sa mer om mig än något annat eller hur?
    du kallad eig för snuskgubbe för inte så länge sedan...och det är jag hahaGlad
Svar på tråden Trash-tråden