• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-09 00:18:13 följande:
    Jag är kissnödig men har lagt mig fel i soffan så jag kommer knappt upp hahahaha jävla karln är i malmö så han kan inte hjälpa mig
    Birger kanske kan dra på sig sin Stålmannen-dräkt och komma och hjälpa dig?
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:20:47 följande:
    Birger kanske kan dra på sig sin Stålmannen-dräkt och komma och hjälpa dig?
    Ja det vore bra så kanske jag slipper starta en tråd och be FL om råd
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-09 00:21:45 följande:
    Ja det vore bra så kanske jag slipper starta en tråd och be FL om råd
    Du skulle bara få höra att du skulle dumpa honom.

Tänk om bebisen kommer i natt tex? Och så är han inte där?

Hur oansvarigt som helst.   
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:23:28 följande:
    Du skulle bara få höra att du skulle dumpa honom.

Tänk om bebisen kommer i natt tex? Och så är han inte där?

Hur oansvarigt som helst.   
    Ja fy. Vilket satans kräk han är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ringa och skälla ut honom nu och sen starta en tråd om det också.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-09 00:25:25 följande:
    Ja fy. Vilket satans kräk han är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska ringa och skälla ut honom nu och sen starta en tråd om det också.
    Du får material till flera trådar här.

Han kommer tex inte att be om ursäkt på rätt sätt. Antagligen köper han en skitful bukett på Statoil, fastän du är allergisk mot blommor. Eller så blir det choklad, och betyder det att han inte har lyssnat på dig när du har klagat över hur mycket du har gått upp. Eller så köper han ingenting, och då är det fel med, för att han inte vill lägga pengar på dig.

FL borde betala dig för alla spännande trådar som du kommer att starta. Och jag borde gå och lägga mig.  
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-09 00:28:29 följande:
    Du får material till flera trådar här.

Han kommer tex inte att be om ursäkt på rätt sätt. Antagligen köper han en skitful bukett på Statoil, fastän du är allergisk mot blommor. Eller så blir det choklad, och betyder det att han inte har lyssnat på dig när du har klagat över hur mycket du har gått upp. Eller så köper han ingenting, och då är det fel med, för att han inte vill lägga pengar på dig.

FL borde betala dig för alla spännande trådar som du kommer att starta. Och jag borde gå och lägga mig.  
    Hahaha ja jag borde också gå och lägga mig.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-09 00:44:27 följande:
    Gonatt då
    God natt!
  • lille Birger

Det kan faktiskt se ganska läckert ut med en kvinna som sitter bak och fram på en stol. Cool

• lille Birger

Vilken kategori ska jag välja om jag vill starta en tråd om snuttefiltar? Nalle

Svar på tråden Trash-tråden