• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-11-10 20:26:48 följande:
    BJ: Jag tycker det är synd att hon har klisterlappar kvar under skorna. Förstör helhetsintrycket!
    trosorna med..........haha
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-10 22:56:58 följande:
    Bögklubb är the shit Jag och min man var på bögklubb en gång hahaha jag älskar fan honom, han bryr sig inte om nånting, han ba "äh de har väl musik och sprit där eller?"
    Gayklubb kan vara roligt...brukar vara roliga blandningar av människor..........det gäller bara att vara så pass nykter att man inte "pass out" i fyllan....det hände en bekant till mig på gayklubb utomlands...de polare som var med honom hittade honom på parkeringen utanför i sällskap med en snubbe som höll på att ta honom till sin bil......haha..
    see the picture? haha
  • HäckHäxan
    Skål *skål*

Jag vill gratulera Jaded och OCH för att de lyckats med bragden att sexchatta i gifta män tråden , så den numera är avstängd

{#emotions_dlg.flower} blommor och lite Hjärta kärlek till er.
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • och
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:24:14 följande:
    Skål *skål*

Jag vill gratulera Jaded och OCH för att de lyckats med bragden att sexchatta i gifta män tråden , så den numera är avstängd

Tack!

Hur gick det, kom du en gång till sen?  
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2011-11-11 06:34:13 följande:
    MrsAssault: du har hittat en guldgruva!
    Avis
    I know!!
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-11 08:11:58 följande:
    Gayklubb kan vara roligt...brukar vara roliga blandningar av människor..........det gäller bara att vara så pass nykter att man inte "pass out" i fyllan....det hände en bekant till mig på gayklubb utomlands...de polare som var med honom hittade honom på parkeringen utanför i sällskap med en snubbe som höll på att ta honom till sin bil......haha..
    see the picture? haha
    Hmmm..... Kan det vara samma snubbe som setts försöka sätta på en bil? Vår gode vän Günther?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    HäxanSurtant skrev 2011-11-11 08:24:14 följande:
    Skål *skål*

Word!
    Jag är duktigt impad.
    Inser nu att inboxen är för veklingar. Man ska köra i trådar så blir det mer hardcore.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-11 10:37:47 följande:
    Hmmm..... Kan det vara samma snubbe som setts försöka sätta på en bil? Vår gode vän Günther?
    Gunther is a pipe cleaner...a kinky one
  • lille Birger

Idag hade jag skjorta på mig i skolan, tjejerna måste tyckt att jag var jättestilig. Cool

• Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-11 12:09:07 följande:
    Idag hade jag skjorta på mig i skolan, tjejerna måste tyckt att jag var jättestilig. Cool
    vad läser du för nå´t?
Svar på tråden Trash-tråden