• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:34:54 följande:
    Jag har laddat med backgammon, kortspel och faktiskt sprit. Ska ta det lugnt men det var länge sen jag tog en drink och jag är så förbannad sugen. Hon vill dra med mig på gayklubb på lördan. Få se vart vi hamnar.

Gayklubb rockar!!! Klart ni ska gå!

Hoppas ni får en riktigt skön och rolig helg! Kram Hjärta 
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-10 21:54:44 följande:
    Ajajaj jag vispar grädde för hand
    Inte har du väl slitit ut elvispen????
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:55:46 följande:
    Inte har du väl slitit ut elvispen????
    Haha nä vi har ingen elvisp. Så jävla B haha glömmer att köpa hela tiden eftersom vi :inte brukar vispa saker så ofta annars
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:21:25 följande:
    Det verkar som att hon har mághnáe (en slags rund slöja) på sig.
    Jaha, tycker det var riktigt snyggt att bära den som hon gör.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-10 22:40:22 följande:

{#emotions_dlg.flower}
    Nu skriver du i fel tråd.
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:34:54 följande:
    Jag har laddat med backgammon, kortspel och faktiskt sprit. Ska ta det lugnt men det var länge sen jag tog en drink och jag är så förbannad sugen. Hon vill dra med mig på gayklubb på lördan. Få se vart vi hamnar.

Ha en underbar helg tjejen och ni andra med. Hörs på söndag. Hjärta

Och, hoppas katterna mår bättre. Ge dom varsin puss och dig själv med. Hjärta

Mrs, hoppas allt bra med dig och lillprinsen (Feminister släng er iväggen eller ivägen för all del {#emotions_dlg.djavulsk}). Hjärta

NG, puss på dig Hjärta

Killarna, ta hand om er ni med.
    Bögklubb är the shit Jag och min man var på bögklubb en gång hahaha jag älskar fan honom, han bryr sig inte om nånting, han ba "äh de har väl musik och sprit där eller?"
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-10 20:31:17 följande:
    Aynrand. Jag kommer. Har inte ätit än.
    Lovar att imitera din bild bara du tillhandahåller puffrorna.

Got the boobs - lost the puffrors liksom.
    Deal...sedan rånar vi en servicebutik...tyvärr inga liquor store i Sverige.....
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden