• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I

BJ, har kvinnan slöja på huvudet? Förvånad

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Jag är glad att jag slipper FL i 3dagar. Ska bli skönt.

Hur är det med er? Vad gör ni?

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 20:54:28 följande:
    Jag är glad att jag slipper FL i 3dagar. Ska bli skönt.

Hur är det med er? Vad gör ni?

Rose baby, FL kan du väl slippa närsomhelst om du vill?

Puss!  
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:00:38 följande:
    Rose baby, FL kan du väl slippa närsomhelst om du vill?

Puss!  
    Nej, jag kan inte hålla mig borta från FL när jag har tillgång till en dator. Erkänner mig beroende. Men nu blir det 3 dagar mitt iskogen utan internetuppkopplingsmöjligheter.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:10:33 följande:
    Nej, jag kan inte hålla mig borta från FL när jag har tillgång till en dator. Erkänner mig beroende. Men nu blir det 3 dagar mitt iskogen utan internetuppkopplingsmöjligheter.

Hahaha, du är sååå söt!

Det låter bra, ut i skogen med dig bara! Är det du och B som åker? Eller du själv? 
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 20:53:07 följande:
    BJ, har kvinnan slöja på huvudet? Förvånad
    Ja, nu när du skriver det så..    Tror inte ens att det är en klänning hon har på sig.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:12:44 följande:
    Hahaha, du är sååå söt!

Det låter bra, ut i skogen med dig bara! Är det du och B som åker? Eller du själv? 
    Tack. Kyss

Nä, det är min vecka. Åker iväg med en släkting (En tjej innan någon tror annat ).
    B har sin vecka nästa vecka.

Hur är det med dig? Bättre?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-10 21:15:13 följande:
    Ja, nu när du skriver det så..    Tror inte ens att det är en klänning hon har på sig.
    Det verkar som att hon har mághnáe (en slags rund slöja) på sig.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:19:53 följande:
    Tack. Kyss

Nä, det är min vecka. Åker iväg med en släkting (En tjej innan någon tror annat ).
    B har sin vecka nästa vecka.

Hur är det med dig? Bättre?

Skööönt!

Jadå, det är mer stabilt iaf. tack! Puss 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:25:28 följande:
    Skööönt!
    Jadå, det är mer stabilt iaf. tack! Puss 
    Jag har laddat med backgammon, kortspel och faktiskt sprit. Ska ta det lugnt men det var länge sen jag tog en drink och jag är så förbannad sugen. Hon vill dra med mig på gayklubb på lördan. Få se vart vi hamnar.

Ha en underbar helg tjejen och ni andra med. Hörs på söndag. Hjärta

Och, hoppas katterna mår bättre. Ge dom varsin puss och dig själv med. Hjärta

Mrs, hoppas allt bra med dig och lillprinsen (Feminister släng er iväggen eller ivägen för all del {#emotions_dlg.djavulsk}). Hjärta

NG, puss på dig Hjärta

Killarna, ta hand om er ni med.
Svar på tråden Trash-tråden