• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Själv får jag nöja mig med att läsa en bok, ta en cykeltur eller spela counter-strike om jag vill hitta på något skoj. Glad

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 22:04:31 följande:
    Själv får jag nöja mig med att läsa en bok, ta en cykeltur eller spela counter-strike om jag vill hitta på något skoj. Glad
    Varför? Tar du en kompis med dig så delar ni ju på hotellkostnaden och allt det andra blir ju inte så dyrt. Jag är expert på sånt om du vill ha tips och råd nångång.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-13 22:49:07 följande:
    BJ, only for u. Stäng av ljudet. Ma får migrän av oljudet. Drömmer

">

www.youtube.com/watch?NR=1&v=ss2_mWGwOXE  Gå till 3:e minuten.

">

">

Min favorit nr. 1
    Oj, det var ju inga dåliga rumpor!  Hon i andra videon, med gröna byxor, har ju verkligen extremt stor rumpa i förhållande till midjan.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:21:48 följande:
    Oj, det var ju inga dåliga rumpor!  Hon i andra videon, med gröna byxor, har ju verkligen extremt stor rumpa i förhållande till midjan.
    Mmm, kvinnor från arabländer brukar vara kända för sina rumpor tillsammans med afrikanska kvinnor.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-13 22:08:12 följande:
    Varför? Tar du en kompis med dig så delar ni ju på hotellkostnaden och allt det andra blir ju inte så dyrt. Jag är expert på sånt om du vill ha tips och råd nångång.
    Ok, menar du att det kan vara stor prisskillnad mellan likvärdiga hotell och resor?
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:24:12 följande:
    Ok, menar du att det kan vara stor prisskillnad mellan likvärdiga hotell och resor?
    alltså skillnad i pris trots samma standard

Hur visste du föresten att jag tycker om stora rumpor?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:24:12 följande:
    Ooooja, hotellpriserna här i Stockholm är ju allt mellan 500kr från den billigaste (hotellet som jag bokade i helgen var nybyggd och otrolig fräch) som finns per natt/rum till flera tusen kronor per natt.
    Resor kan man köpa för 100kr tur och retur med ryanair till t.ex. London eller betala flera tusen kronor med SAS. Så absolut lönar det sig att gå igenom alla innan man bokar nåt.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:27:29 följande:
    Hur visste du föresten att jag tycker om stora rumpor?
    Årets skämt?!
Svar på tråden Trash-tråden