• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 13:54:39 följande:
    Ahaaaaa ursäkta pregogröthjärnan haha ja lätt! Det gör vi!

Sweet!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:18:54 följande:
    Äh, allt är individuelt. Det är en tjänst man köper. Ser ingen skillnad mellan att köpa sex och dra hem någon från krogen. Same shit liksom.
    jag delar nog inte den åsikt
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 14:20:22 följande:
    Jag delar den åsikten. Din alltså.
    Men GUUUUUU vad ni är puttinuttiga då!!!!!!!!!!!!!

• Aynrand

Jag är snuskig men snusk smakar som bäst när det  finns ömsesidighet....det är en aspekt.
    Sex är en ganska intim sak egentligen i olika grader beroende på vem.....och prostitution vilar sällan på ömsesidighet och respekt....så min slutsats är ganska enkel....

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-14 14:21:52 följande:
    Men GUUUUUU vad ni är puttinuttiga då!!!!!!!!!!!!!

eller hur!
  • Aynrand

alltså...äkta snusk är gratis!

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:23:30 följande:
    Jag är snuskig men snusk smakar som bäst när det  finns ömsesidighet....det är en aspekt.
    Sex är en ganska intim sak egentligen i olika grader beroende på vem.....och prostitution vilar sällan på ömsesidighet och respekt....så min slutsats är ganska enkel....

E X A K T.

Exakt det menade jag, med det jag skrev, minns ej vad det var, men något med olika motivationer.

• Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-14 14:24:56 följande:
    alltså...äkta snusk är gratis!
Svar på tråden Trash-tråden