• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:30:44 följande:
    Hahaha... Ja du, det finns kvällar när man är mindre kräsen än andra..
    Men seriöst. Det var en som jag tror var jugge. Han hade juggebrytning. Så där lagom stor även om det luktade anabola över hela honom men han hade en snygg kropp och såg faktiskt bra ut. Jag slapp betala garderobsavgiften och jag gav honom en puss på kinden. Han höll på att ramla baklänges. Jag skrattade så jag dog.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:18:54 följande:
    Äh, allt är individuelt. Det är en tjänst man köper. Ser ingen skillnad mellan att köpa sex och dra hem någon från krogen. Same shit liksom.
    Nä men det är jävligt B med happy ending, okej om man köper en hora helt och hållet och knullar henne. Men vafan betala 800 spänn för en avrunkning känns lite trist
  • MrsAssault

Kvarnen är räddaren i nöden för folk som jobbar skift och helger haha öppet JÄMT till 3 så när man är ute en måndag och tar en bärs kan man alltid dra till kvarnen när allt annat är stängt. Kvarnen eller Kellys

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:20:54 följande:
    porrdiskussionerna ger mig klåda. Någon som läser diskussionen jag är aktiv i?
    Jag orkar inte, folk är sjuka.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 13:42:48 följande:
    Kvarnen är räddaren i nöden för folk som jobbar skift och helger haha öppet JÄMT till 3 så när man är ute en måndag och tar en bärs kan man alltid dra till kvarnen när allt annat är stängt. Kvarnen eller Kellys
    Haha, öl när du är ogravid?  
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:44:36 följande:
    Haha, öl när du är ogravid?  
    Haha ja såklart menar jag innan jag blev gravid Nu har jag inte varit där på läääänge
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:34:47 följande:
    Men seriöst. Det var en som jag tror var jugge. Han hade juggebrytning. Så där lagom stor även om det luktade anabola över hela honom men han hade en snygg kropp och såg faktiskt bra ut. Jag slapp betala garderobsavgiften och jag gav honom en puss på kinden. Han höll på att ramla baklänges. Jag skrattade så jag dog.
    Hade varit roligt satt se dig där tror jag!  
    Hahaha... Ja du, de vakterna har varit med om värre kan jag säga...
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-11-14 13:45:59 följande:
    Haha ja såklart menar jag innan jag blev gravid Nu har jag inte varit där på läääänge

Hahaha, ursäkta jag fattade det! Det var mer en fråga om en date! Tungan ute
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-14 13:48:11 följande:
    Hahaha, ursäkta jag fattade det! Det var mer en fråga om en date! Tungan ute
    Ahaaaaa ursäkta pregogröthjärnan haha ja lätt! Det gör vi!
Svar på tråden Trash-tråden