• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:19:48 följande:
    Hej snygging Kyss

hur är det med dig?

Hey baby!

Förvirrad och ångestladdad som vanligt...   Obestämd

Hehe, så du var på Kvarnen? Du kunde ju hört av dig, det var ett tag sen jag var där men det brukar vara kul!    
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:18:54 följande:
    Äh, allt är individuelt. Det är en tjänst man köper. Ser ingen skillnad mellan att köpa sex och dra hem någon från krogen. Same shit liksom.

Nja?
    Motivationen är en helt annan från åtminstone en av parterna. 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:22:05 följande:
    Hey baby!
    Förvirrad och ångestladdad som vanligt...   Obestämd
    Hehe, så du var på Kvarnen? Du kunde ju hört av dig, det var ett tag sen jag var där men det brukar vara kul!     
    *Kram*

Ja, det var första gången jag var där men kommer definitivt att gå dit fler gånger. Jag får en stor smile över hela ansiktet när jag tänker på i lördags. {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 12:23:31 följande:
    Nja?
    Motivationen är en helt annan från åtminstone en av parterna. 
    Kanske men är man singel och bara vill ha lite skoj direkt efter jobbet så why not? Man betalar och får det man vill ha och behöver för stunden. 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:24:43 följande:
    *Kram*

Ja, det var första gången jag var där men kommer definitivt att gå dit fler gånger. Jag får en stor smile över hela ansiktet när jag tänker på i lördags. {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer
    Hehe.. Kan tro det... Cool 
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:26:16 följande:
    Hehe.. Kan tro det... Cool 
    Till och med garderobskillarna var heta.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:26:14 följande:
    Kanske men är man singel och bara vill ha lite skoj direkt efter jobbet så why not? Man betalar och får det man vill ha och behöver för stunden. 
    Jag resonerar utifrån den som säljer tjänstens perspektiv.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-14 12:29:08 följande:
    Till och med garderobskillarna var heta.

Hahaha... Ja du, det finns kvällar när man är mindre kräsen än andra..
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 12:29:49 följande:
    Jag resonerar utifrån den som säljer tjänstens perspektiv.
    Hennes bekymmer. Jag förutsätter att hon gör det frivilligt.
Svar på tråden Trash-tråden