PrimitivMan skrev 2013-06-23 10:34:20 följande:
Vore ju dumt att dra en negativ stämpel över analsex. Eller kanske behöva förklara vad det innebär och varför man gör det. Fast här hemma har dottern blivit mer generad än vi blivit i de diskussionerna.
Men hur fan förklarar man vad grejen är med att ha sex. Den är lite svårt att förklara.
Ja alltså analsex har vi ju inte diskuterat haha...
Vi har inte mer än konstaterat att knulla betyder att ha sex och att det är ett ord man inte bör använda (som barn).
Själva sexsnacket har vi faktiskt inte haft. Jag tror hon vet vad det är men inte tänker på det liksom, det bara existerar som en sak som vuxna gör. Berörs ämnet så pratar vi om det, men hela "pappa stoppar sin penis i mammas vagina"-snacket kommer aldrig hända hemma hos mig haha...
Aynrand och jag skrattade gott åt detta en gång, du vet "mamma och pappa kramas och är väldigt kära, sedan blir pappas penis hård och fylld av blod, han stoppar in den i..." alltså NEJ NEJ NEJ! Haha...
Min dotter pratar ganska ogenerat om mens och brukar berömma de fina designen på mina tampongförpackningar haha...finns ett märke som heter typ "Moxie" eller något som har tamponger i fina burkar med lock på och randiga mönster med rosetter