Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Jag om en stund.

{#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Hej

Jag saknar er.

• I Blackrose I

Varför kan jag inte öppna tråden om snygga killar som MC har startat? Skrikandes

• I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-21 22:49:03 följande:
    Du MÅSTE ju inte sitta och deppa offline bara för att du har magsår, vettu.
    Nej, jag vet. Mår faktiskt något bättre ikväll men har varit helt knock outad under dan och inatt. Inget kul alls. Sen känns det som att jag bara gnäller här inne. Iallafall på sistone.

Nå? Hur är det med dig? Mår du bättre?
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-21 22:57:26 följande:
    Jag är fortfarande förkyld och slut. Nog om mig. Äter du bra tabletter för ditt magsår? Äter du ordentligt?
    Jag har fått en ny tablett vid namn Omeprazol. Typ det enda tablett jag inte har tagit känns det som. Har tagit en jävla massa tabletter så nu fick jag en ny. Två veckors behandling men den gör mig omänsklig. Jag är helt utslagen.
    Jag försöker äta rätt men det är såååååååå förbannad svårt att ändra vanor. Jag röker ju och det får jag inte göra längre. Jag brukar dricka med maken nångång per månad och det får jag heller inte göra OCH bara det tär på mina krafter. Att bo med en ryss och INTE får dricka är ANSTRÄNGANDE.
    Åh vad mutter jag låter.

Hoppas du kryar på dig. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-21 23:11:07 följande:
    Omeprazol är bra; det åt jag när jag var preggo med Antikrist.
    Får du använda nikotinplåster under tiden så vore väl det en lättnad för dig?

Mmm, det sägs att det ska vara bra. Vad åt du den för under graviditeten? (Jag skrattar varje gång du skriver antikrist )
    Nej, jag får inte använda nikotinplåster. Skrikandes Får tugga tuggummi men det ger mig NADA. En gång tuggade jag niktontuggummi som jag fick av en kompis och jag märkte inte själv utan tog upp en cigg och tände med tuggummit i munnen så det hjälper inte mig sen är det vanan att röka på morgonen innan frukost, efter frukost, lunch och speciellt efter sex tillsammans med en drink. Gråter
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-21 23:26:28 följande:
    Vad elak jag känner mig som ignorerar förkylningar, onda axlar och magsår

Förlåt mig, jag bryr mig om er alla jag är bara så distraherad!!!
    Hjärta    
    Det är lugnt gumman. Har förstått att du är distraherad.

Puss. Hjärta
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-21 23:29:54 följande:
    Hoppas kuren snart är slut och att du mår bättre, Rose. Hjärta

Hade du bakterier i magen med?  
    Tack älskling.

Jag hade magkatarr från början i flera år som tydligen under senaste tiden hr utvecklats till magsår. Nej, det är ingen bakterier utan är helt och hållet stressrelaterad. Tydligen finns det två olika sätt att få det. En genom bakterier och en genom stress och en ohälsosamt livsstil.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-21 23:40:49 följande:
    Jag hoppades på bakterier för din del, det är lättare att fixa.

Men tror du inte att det kommer att bli bättre när ni väl har flyttat? Du slipper ifrån vissa jobbiga saker i Sverige, och den kommande flytten känns väl stressande med, antar jag?   
    Nej, så enkelt ska vi inte ha det.

Jo, det tror jag. Jag är sjukt stressad inför flytten och ju närmare det kommer så blir jag bara ännu mer stressad och vill sjunka ner genom marken. Men visst, bara vi kommer ifrån häxan så kommer jag må så mycket bättre. Om jag berättar vad hon har hittat på senaste dagarna såkommer ni vilja mörda henne istället för mig.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-22 00:06:30 följande:
    Ha ha, jag vill inte mörda dig. Tvärtom. Drömmer

Du behöver göra roliga saker som får dig att slappna av. Jag kan hjälpa dig med det. Hjärta

Vad säger din man? Kan han inte sätta ner foten alls?   
    Det blev lite fel formulerad där menade att istället för att jag skulle mörda henne så hade ni hunnit före. Är verkligen tom i bollen just nu så mina formuleringar suger big time.

Ja, det behöver jag. Det har du så rätt i. Vill åka hem till K och inte träffa någon annan förutom K under några dagar men det går ju inte.

Han har gett upp och räknar dagarna tills vi flyttar. Det går inte att göra något mer med henne förutom att ta livet av människan och det går ju inte.

Nej, jag måste logga ut och försöka sova en stund. Har en låååååång dag imorgon. Suck....

Gonatt på dig gumman och tack för pratstunden. Du med Bella.

HjärtaNalle{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden