Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Tittar bara in en snabbis och önskar er en trevlig kväll. Har varit på akupunktur, hemma hos mamma, dansskola med sonen och är helt slut. Ska bara lägga mig i badkaret och ta det lugnt.

{#emotions_dlg.flower}Nalle

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-14 21:27:36 följande:
    Jag har börjat täcka för dig i religionstrådarna, Rose.

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m61514197.html
    Hehe. Duktig flicka. Skål

Jag är inte så mycket inne i Kristendomen-trådarna och härjar även om jag har kapat några men annars låter jag bli dom. Känns lite fel av mig att börja hacka ner på Kristendomen som faktiskt inte har gjort mig personligen något. Religionen har också utvecklats senaste åren och är faktiskt inte lika hemsk som den en gång varit även om det finns enskilda galningar som är fanatiska men jag kan bara inte ge mig själv rätten att analysera sönder Kristendomen som jag gör med Islam.
  • I Blackrose I

Är det fler som tycker flashback är helt fuckt up?

• I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-10-15 11:26:53 följande:
    Antar det är en bieffekt av free speech, att viss mundiaree tenderar att vara fucked up
    Jag har ingenting emot att folk är frispråkiga men ordet IQ-befriad får ju en helt ny innebörd när man är inloggad på flashback. Helt otrolig.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 11:29:46 följande:
    Tack. {#emotions_dlg.flower}

Aha. Jag insåg ganska snabbt att jag inte riktigt visste vad ni brukade diskutera där. Men bilden jag hittade var fin.
    Jag brukar mest hålla mig till Islamdiskussionerna och är väl hatad av dom flesta som brukar va och diskutera i dom trådarna. Här är mina senaste diskussioner om någon är intresserad.

www.familjeliv.se/Forum-26-66/m61314748.html  Varför man väljer att tro.

www.familjeliv.se/Forum-26-66/m61192710.html  Islam befriar kvinnan.

Din avatar är ursexig. Skål
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 12:06:33 följande:
    Bra du skriver, Rose.

Det finns många underliga människor på FL, men Flashback är klart värre. Där brukar jag bli rent äcklad av inlägg, här blir jag mest trött.
    Tack gumman. Biter mig hård i fingrarna i bägge diskussionerna för att inte flyga upp i taket. Tycker jag klarat mig hyfsad bra hittils.

Hur är det med dig?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 15:04:15 följande:
    En del trådar är heeeeelt sjuka. Jag får psykbryt av att hänga där. Vissa trådar får mig att vilja flytta från planeten jorden.
    Mmm, hamnat i en diskussion med en totalt hjärndöd individ och jag blir mörkrädd att det finns sådana människor. Den här fick jag läsa idag när jag loggade in där bland annat. Förvånad

"Jag längtar till nästa -------- demonstration så att jag på egen hand kan bränna ner den persiska flaggan."
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-15 17:41:32 följande:
    Hej Rose, och alla andra!

Jag har huvudvärk idag. Funderar på om jag ska prova whisky eller om jag ska ta treo istället. Treo lär funka bättre misstänker jag. 
    Men stackare. Treo lär hjälpa dig bättre om det är vanlig huvudvärk. Går det inte över tills du ska lägga dig så ta ett glas whiskey som får dig att däcka men prova treo först.

Kram. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    NG? Kommer du ihåg en SD:are vid namn Grind här på FL? Kommer ihåg något väldigt svagt men jag är inte säker.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-15 18:33:44 följande:
    Hmmm...

Ringer ingen klocka direkt. Fanns något med G-något men jag tror inte det var Grind. 
    Jag är nästan 99% säkert på att det är en troll som börjat gå folk på nerverna i Islam-tråden. Kan bara inte koppla i vilken diskussion jag har sett honom. Grrrrrrr. Har ingen större lust att gå igenom alla trådar jag har i favoritlistan men jag lär väl göra det. Var det i kusintråden han fick ur sig nåt om att måla väggen med hans barns blod om h*n gifte sig med en blatte eller var det i en SD-tråd men jag är säkert på att det är en troll. Synd att folk går på hans snack. Ska kolla igenom min favoritlista senare ikväll när barnen lagt sig.
    *Är tjurskallig och grällsjuk *

Kram Och. Skönt att du mår bättre.

Hoppas allt väl med er andra. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden