Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Gokväll

Hoppas allt väl med er. {#emotions_dlg.flower}

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-24 08:57:39 följande:
    Hmm hej fina ni!

är det bra med er?

DET ÄR SYND OM ER!
    Enastående slutsats tycker jag och ni har verkligen gjort er förtjänta av känslan!
    underbart!
    Goddag!

Jag ska inte gnälla idag (Iallafall inte här i trash-tråden). Efter att ha lämnat trollen på dagis så åkte jag ner till stan och har handlat en massa jag egentligen inte behöver men som jag ville ha. Kändes skönt med shoppingterapi.

Allt väl med dig?
  • I Blackrose I

Goddag ni andra med. Hjärta

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-24 12:59:21 följande:
    God dag! {#emotions_dlg.flower}
    Hej BJ.

Hur är det med dig idag?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-24 13:14:45 följande:
    Va kul!!! Vad shoppade du?
    Hittade strumpbyxor (tjocka och varma) för 50kr på H&M som jag köpte tre stycken av. Jag har tusen strumpyxor. Köpte två jeans från H&M, två tröjor, handkräm, kroppslotion från LUSH (Underbar affär som jag kommer sakna), nagellack, en väska till mig själv och en till Nik och underkläder (Röda ). Tror jag fick med allt.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-24 13:16:06 följande:
    Just nu är det bra med lilla mig, men nyligen kände jag mig väldigt kall och frussen så pass att jag var tvungen att krypa ned i sängen under dubbla täcken för att värma mig. Tyst

Hur är det själv?
    Börjar du bli förkyld? Det är nästan alla jag känner.

Jag lever. Inte mer än det.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-24 13:28:45 följande:
    Det låter som en perfekt shoppingrunda! Röda underkläder är schysst, brukar köpa nya till varje jul. Ska nog börja kolla runt lite redan nu! Tack för tips!
    Accent har 50% på utvalda väskor. Köpte en  Vezzano axelremväska(heter det så?) som hade kostat 300 för 150kr. Jättenöjd.
    H&M har jättefina kläder på rea. Jeansen var på rea för 200kr/styck, en av tröjorna var också på rea 30kr och den andra är från julkollektionen. Jättefin glittrig silverfärgad för 150kr.
    B kommer bli galen. Ska packa undan dom innan han kommer hem.
    Ska åka till Barkarby till helgen. Brukar du åka dit?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-24 13:40:05 följande:
    Älska rea!

Ja, det händer att jag åker till Barkarby, oftare förr men nån gång i halvåret kanske. Köpte ofta kläder till barnen på POP-outleten där innan de la ner den affären.  
    http://elisse.webblogg.se/images/2010/vezzano_73845738.png Den här i svart köpte jag.

Ja, den var underbar. Jag brukade också köpa från POP-outleten där. Vi ska mest åka dit och slöa lite. Få se om jag hittar nåt där. Vinterkläder behöver jag inte köpa iår. Tack och lov.
  • I Blackrose I
    Perry the Platypus skrev 2011-10-24 17:14:23 följande:
    No worries. Lush finns i USA.
    Åh, ja det måste det ju finnas. Vet att dom finns utomlands men har aldrig kollat om dom finns i USA. Men vad nice.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-24 17:14:48 följande:
    ja tack..det är bra...jag vill också shoppa....
    Finns ju inget till killar på rea. Tycker synd om killar. Fanns hur mycket sm helst på rea till kvinnor och riktig fina kläder men typ ingenting till killar.
Svar på tråden Trash-tråden