• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-20 12:55:24 följande:
    by the way.....this is the day of the lord..........

Ja, och vi ska helga vilodagen...
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-11-20 12:55:24 följande:
    ja och Persbrandt har gått över från Stoner till sniffer...lite mognare kan man tycka

Hej Baloou, är det bra med dig

by the way.....this is the day of the lord..........
    Tack det är helt lysande, är allt väl själv?

Det är ju Herrens dag och vi prisar honom - Halleluja. Pastor Baloou åker till sin älskade imorgon (igen) för att studera synden Solig  
    Come on katten - det svänger ju...
  • lille Birger

Hallå

Den där lilla robotkillen är nyfiken på vad som finns under nattlinnet. Solig
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 12:59:17 följande:
    Tack det är helt lysande, är allt väl själv?

Det är ju Herrens dag och vi prisar honom - Halleluja. Pastor Baloou åker till sin älskade imorgon (igen) för att studera synden Solig  
    du kommer med sol in the valley of shadows ...var det så?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 13:01:38 följande:
    Biktar man sig på söndagar?
    ja man kan gotta sig i att berätta ens synder från alla möjlig vinklar.....sedan få förlåtelse och se fram emot en hel ny vecka med helt nya fräscha synder...gott va?
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-20 13:03:42 följande:
    Hallå

Den där lilla robotkillen är nyfiken på vad som finns under nattlinnet. Solig
    hon har en liten rumpa med dina mått mätt, roboten är dock så pass liten att vilken rumpa som helst blir vldigt stor...
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-11-20 13:07:52 följande:
    du kommer med sol in the valley of shadows ...var det så?

Vi älskar varandra av många skäl men viljan att både synda och sedan dela med sig av detsamma är något pastorn uppskattar särskilt Glad
    Come on katten - det svänger ju...
  • Aynrand

har lyssnat på P1 under hela dagen...och en sak har chockat mig fullständigt...historien där en far misshandlar sin 16-åriga dotter med sitt bälte, detta filmades för flera år sedan men las ut på nätet nyligen....barnmisshandel i USA verkar vara ganska "utbredd" jämfört med Europa.
    helt otroligt....jag får ont i magen av det.

Svar på tråden Trash-tråden