• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:39:00 följande:

Jag kan inte locka håret. Kan någon komma och hjälpa mig? Det blir jättekonstigt vid topparna.

Tång, papiljotter el rundborste?
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:45:17 följande:
    Tång.

Mitt hår kanske är för långt för tång... 
    det kanske skall vara papiljotter
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-20 15:40:37 följande:
    Bra. Jag är ju dock livrädd för söder. Man kan ju bli knivad där och jag är på tok för o-hipp för SoFo (fast du är ju klockren där ).
    Min Hipp-faktor är som du vet låg och därför uppskattar jag enkla nöjen så som att promenera från Långholmen längs söder Mälarstrand, upp via Skussen via Götgatan ta mig in på Hattbaren och prova kepsar så som det anstår en medelålders man Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:45:17 följande:
    Tång.
    Mitt hår kanske är för långt för tång... 
    Snarare kanske för uppklippt men det liknar mitt. Mitt hår räcker till skuldrorna och är lite uppklippt.
    Curlers (värmespolar) är det bästa på långt hår. Jag har mina i 30 min i torrt hår och får värsta hollywoodlockarna.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 15:51:51 följande:
    Min Hipp-faktor är som du vet låg och därför uppskattar jag enkla nöjen så som att promenera från Långholmen längs söder Mälarstrand, upp via Skussen via Götgatan ta mig in på Hattbaren och prova kepsar så som det anstår en medelålders man Solig
    Ja men det skrämmande är ju att du helt plötsligt blir trendig där.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-20 15:52:50 följande:
    Snarare kanske för uppklippt men det liknar mitt. Mitt hår räcker till skuldrorna och är lite uppklippt.
    Curlers (värmespolar) är det bästa på långt hår. Jag har mina i 30 min i torrt hår och får värsta hollywoodlockarna.

Mitt hår är inget uppklippt alls...
    Det räcker typ till mitten av ryggen, lite längre ner kanske, har lugg, men inget uppklippt.

Mmm jag får skaffa sådana, tack för tipset!   
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-20 15:47:19 följande:
    det kanske skall vara papiljotter
    Är det den franske homogayfrisören som uttalar sig nu eller bejakar du din kvinnliga sida Aynrand?
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden