• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-11-20 13:10:00 följande:
    hon har en liten rumpa med dina mått mätt, roboten är dock så pass liten att vilken rumpa som helst blir vldigt stor...
    Ja, för min del är den lite för liten. Men för dig är den typ lagom?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-11-20 13:27:33 följande:
    har lyssnat på P1 under hela dagen...och en sak har chockat mig fullständigt...historien där en far misshandlar sin 16-åriga dotter med sitt bälte, detta filmades för flera år sedan men las ut på nätet nyligen....barnmisshandel i USA verkar vara ganska "utbredd" jämfört med Europa.
    helt otroligt....jag får ont i magen av det.
    Är det ens olagligt där? I england är det okej att slå sina barn sålänge de inte får fysiska skador.. vad nu det ska betyda.. men det är väl så i ganska många länder, även europa vad jag förstått.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-11-20 13:47:55 följande:
    Är det ens olagligt där? I england är det okej att slå sina barn sålänge de inte får fysiska skador.. vad nu det ska betyda.. men det är väl så i ganska många länder, även europa vad jag förstått.
    jag vet inte faktiskt men det är ju stor skillnad mellan att växa upp och ha fått några örfilar och slå samt misshandel. I det första fallet kan allän upplysning skapa förändring i ett samhälle på typ en generation i det andra så krävs det djuptgående förändringar.
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    MrsAssault skrev 2011-11-20 13:47:55 följande:
    Jag har inte jättebra koll på vad som är tillåtet var. Och jag är ingen förespråkare av barnaga heller. Dock kan jag tycka att det blir en kvasidebatt av frågan ibland. Det är liksom okej att behandla ett barn pyskiskt illa under hela barnets uppväxt, men ger man någon en örfil en gång är det förfärligt och man är direkt en värdelös förälder.

Och nej, jag har aldrig gett någon en örfil. 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 12:59:17 följande:
    Tack det är helt lysande, är allt väl själv?
    Det är ju Herrens dag och vi prisar honom - Halleluja. Pastor Baloou åker till sin älskade imorgon (igen) för att studera synden Solig  
    Hola reverend Junglebear!
    Din oälskade undrar hur det är. Började tro att du har vaporiserats eller nåt.
    Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-20 15:33:25 följande:
    Hola reverend Junglebear!
    Din oälskade undrar hur det är. Började tro att du har vaporiserats eller nåt.

Det som du anar alldeles utmärkt Solig Hur har du det själv?

Har förresten utvecklat en faiblesse för din hemstad i allmännhet och Söder i synnerhet. Dock inget SoFo än *L* 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 15:37:35 följande:
    Det som du anar alldeles utmärkt Solig Hur har du det själv?
    Har förresten utvecklat en faiblesse för din hemstad i allmännhet och Söder i synnerhet. Dock inget SoFo än *L* 
    Bra. Jag är ju dock livrädd för söder. Man kan ju bli knivad där och jag är på tok för o-hipp för SoFo (fast du är ju klockren där ).
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden