• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-20 15:53:51 följande:
    Ja men det skrämmande är ju att du helt plötsligt blir trendig där.
    Ähh du har inte sett de kepsarna jag provar. Glad Har dessutom en lantlig omodern sliten skinnjacka på mig.
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:54:30 följande:
    Mitt hår är inget uppklippt alls...
    Det räcker typ till mitten av ryggen, lite längre ner kanske, har lugg, men inget uppklippt.
    Mmm jag får skaffa sådana, tack för tipset!   
    De här använder jag http://eleven.se/remington-style-ionic-rollers-20-velvet-soft-rollers-9693.html . Det bästa är om man har i hederlig gammal kärring-läggningsvätska (Glimor läggningsvätska). Då sitter lockarna som berg men ser helt naturliga ut. Tyvärr har jag inte hittat någon på sista tiden.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-20 15:57:12 följande:
    Aynrand är en bra hårstylist!!!
    Han har gett mig råd   
    Fast nu ska jag till badhuset. 
    Om min teori stämmer så är det inte de svallande lockarna på huvudet vi talar om längre....

Have a happy swim
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 15:57:25 följande:
    Ähh du har inte sett de kepsarna jag provar. Glad Har dessutom en lantlig omodern sliten skinnjacka på mig.
    Alltså vi pratar Söder. Finns inte en suck i h-vete att du kan vara fel där. Och det var just den där lantliga omoderna skinnjackan som gjorde dig hipp.

Falsk blygsamhet björnen.
    Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-20 16:00:20 följande:
    Alltså vi pratar Söder. Finns inte en suck i h-vete att du kan vara fel där. Och det var just den där lantliga omoderna skinnjackan som gjorde dig hipp.

Falsk blygsamhet björnen.
    Well well..........

Jag kan iaf konstatera lika mycket som jag älskar mitt Malmö, staden som vänder ena kinden mot havet och den andra mot slätten, så vill jag ta en stilla Gammeldansk på Hornstulls strand eller tända ett ljus i Maria Magdalena. Eller gärna stå på Mariaberget och betrakta Slussen uppifrån så länge den finns kvar.

Har till och med att det finns den fulsnygghet som Malmö briljerar i finns på Söder, som när man i höstmörkret passerar till fots under Liljeholmsbron och upptäcker att där finns ett slitet men ack snyggt garage.  
  • Agridulce
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 16:09:56 följande:
    Well well..........

Jag kan iafkonstatera lika mycket som jag älskar mitt Malmö, staden som vänder ena kinden mot havet och den andra mot slätten, så vill jag ta en stilla Gammeldansk på Hornstulls strand eller tända ett ljus i Maria Magdalena. Eller gärna stå på Mariaberget och betrakta Slussen uppifrån så länge den finns kvar.
    Har till och med att det finns den fulsnygghet som Malmö briljerar i finns på Söder, som när man i höstmörkret passerar till fots under Liljeholmsbron och upptäcker att där finns ett slitet men ack snyggt garage.  
    Åh katten! Då är det riktigt bra.
    Man kan ta ur björnen Malmö men man kan alltid ta med sig gammeldansken.

......eller vad jag nu försöker säga för djupt.
    Naughty by nature
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-11-20 16:14:35 följande:
    Åh katten! Då är det riktigt bra.
    Man kan ta ur björnen Malmö men man kan alltid ta med sig gammeldansken.

......eller vad jag nu försöker säga för djupt.
    Meeen hur är det själv?
  • lille Birger

Vad tycker ni om den här poseringen:

?

• oOOo  oOOo
    lille Birger skrev 2011-11-20 16:43:05 följande:
    Vad tycker ni om den här poseringen:

?

Ser ut som hon har en rimlig chans att pricka toaletten därifrån
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-11-20 16:09:56 följande:
    Well well..........

Jag kan iaf konstatera lika mycket som jag älskar mitt Malmö, staden som vänder ena kinden mot havet och den andra mot slätten, så vill jag ta en stilla Gammeldansk på Hornstulls strand eller tända ett ljus i Maria Magdalena. Eller gärna stå på Mariaberget och betrakta Slussen uppifrån så länge den finns kvar.

Björnen, ibland är du så djup att jag får ont i magen av att titta ner i avgrunden...
Svar på tråden Trash-tråden