Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Och??!!

Vad har du gjort med din avatar?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 19:58:32 följande:
    Du kan inte göra något, så det är inget att fundera över. Det hjälper liksom inte och leder bara till att ditt mage blir värre. Tyvärr.

Jag hade inget att göra så jag försökte byta avatar, fast det var visst fel storlek på bilden. Möjligen går det att ändra storlek fast jag är lite osäker på hur man gör det.   
    Sist åkte jag ner med pengar och fick ur dom ur fängelset men det kommer inte gå den här gången och jag vet inte hur jag ska skicka ner pengar utan att det spåras tillbaka till mig. Jag tycker bara så synd om dom och vet vad dom går igenom just nu. Ingenting jag önskar min värsta fiende.

Men jag vill ha tittsen tillbaka.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 21:12:45 följande:
    Det är helt omöjligt att göra alla nöjda.
    *Surar och hänger läpp*
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 21:24:11 följande:
    Prova att komma med ett lockande erbjudande istället.

• I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 21:36:03 följande:
    Katten är iofs bra.

Fast jag tänkte mig mer en målande beskrivning av vad du skulle vilja göra med brösten.  
    Jag ska hoppa in i duschen. Du hade väldigt gärna fått följa med. Kyss

Puss.
  • I Blackrose I

Någon som vill bråka med mig i bråktråden?

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-01 19:15:12 följande:
    Jag sex-chattar hellre.
    Kyss Just nu vill jag egentligen lägga mitt huve på din knä så fick du klia mig. *Drömmer*
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-01 19:16:50 följande:
    Visst, vad ska vi bråka om?
    Om min killsmak och att du tycker den suger? Att jag är jobbig mestadels av tiden?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-01 19:22:57 följande:
    Du hade nog behövt det mer än att bråka en stund.
    Ja, du har rätt. Min lillskit gör mig GAMMAL. Suck......
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-01 19:23:56 följande:
    Jag började grina nu helt plötsligt helt utan anledning. wtf
    Det är hormonerna. Ta en dusch så känner du dig bättre eller krama din man. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden